Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 er det nidar som har sånne store poser med diverse blandinger? med liten stratos,hobby,melkeplett,marsipan osv... Hvor mange kcal er det i en hel sånn pose? Det har vel kommet en påskevariant av disse posene, og den har jeg lyst å kose meg med i påska...men så er jeg på slankern, og vil ikke ta helt av...og NEI greier ikke å ikke spise hele posen heller
Loppefrø Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 Nidars favoritter? Det er vel 500 gram i en pose, og vel 550 kalorier pr 100 gram. Det skulle tilsi sånn ca 2750 kalorier i en hel pose.
Gjest Annen gjest Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 ← Ikke ta det så tungt. Hvis du spiser sjokolade uten at andre ser det så teller det nemlig ikke.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #6 Skrevet 10. april 2006 ← Du har lov å kose deg litt selv om du slanker deg. Hvis ikke sprekker du før eller siden uansett. Ikke vær så streng med deg selv, det kan faktisk slå motsatt vei. bare pass på å spis MAT før du hiver innpå med godteri, man tyr nemlig ofte til godteri fordi man er sulten og blodsukkeret er lavt. Jeg skal kose meg med MASSE godis i påsken, er jo bare påske å påskefridager en gang i året
Gjest Aloha Skrevet 10. april 2006 #7 Skrevet 10. april 2006 Nidars favoritter? Det er vel 500 gram i en pose, og vel 550 kalorier pr 100 gram. Det skulle tilsi sånn ca 2750 kalorier i en hel pose. ← Ojojoj, er det såå mange kalorier? Jeg har fortært en del slike poser...men det er jo så godt! Og i PÅSKEN er det lov å unne seg litt ekstra! *fikk veldig lyst på sjokolade nå* (men det er ikke "fridag" enda! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå