AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Skrevet 1. april Er det ikke mulig å få tak i alle bøkene i serien? Skal den bli trykket på nytt? Skulle bestille min kamp 1-6, men uansett versjon, heftet eller innbyggerne bedt, finnes ikke hele serien å få tak i på norsk. På svensk finnes den, men vil jo lese den på originalspråket. Ønsker også ny og ikke brukte bøker. Anonymkode: b4f01...689
AnonymBruker Skrevet 1. april #2 Skrevet 1. april Hæ, selges den ikke hos bokhandleren lenger? Kan du eventuelt prøve å låne den på biblioteket i stedet? Anonymkode: 6b631...ba3
AnonymBruker Skrevet 1. april #3 Skrevet 1. april Jeg får treff på Norli og Ark…? Uansett.. gå i din nærmeste bokhandel og be de bestille inn. Anonymkode: 9159c...9ad
AnonymBruker Skrevet 1. april #4 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg får treff på Norli og Ark…? Uansett.. gå i din nærmeste bokhandel og be de bestille inn. Anonymkode: 9159c...9ad Ja det får jeg også, men ikke bok nr 1, 3 og 5? Anonymkode: b4f01...689
AnonymBruker Skrevet 1. april #6 Skrevet 1. april Conradi skrev (3 minutter siden): Prøv Bookis. Ja ser at hele serien ligger ute, brukt, men til 140kr per bok, og det syns jeg er mye for ei brukt når den koster 200 for helt ny. Vil helst ha de nye. Anonymkode: b4f01...689
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå