AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:55 #1 Skrevet tirsdag kl. 19:55 Ok, har nå dialog med en fyr som virker mer normal (har falt for mer toxic lovebombing fyrer før) Har vært vant tim for mye teksting og masse «framtid snakk» (future faking viste det seg) folk som dyrker en fantasyverden for å hanke deg inn… Nå er jeg endelig i prat med en som tenker seg om og oppfører seg som en mer jordnær og reflektert fyr… og det er veldig uvant. Noe jeg bør være obs på for å få dette til å utvikle seg i et ok tempo for oss begge? Anonymkode: bd27f...ec8
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:12 #2 Skrevet tirsdag kl. 20:12 Hvor lenge har dere pratet sammen? Har dere møttes? Du virker til å ha lest deg opp på love bombing og future faking. Har du lest deg opp på avoidants or feardul avoidants også? Anonymkode: 9f265...44a
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:16 #3 Skrevet tirsdag kl. 20:16 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Noe jeg bør være obs på for å få dette til å utvikle seg i et ok tempo for oss begge? Anonymkode: bd27f...ec8 Ikke skrem han bort med å lete etter røde flagg. Anonymkode: 50466...139 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:19 #4 Skrevet tirsdag kl. 20:19 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor lenge har dere pratet sammen? Har dere møttes? Du virker til å ha lest deg opp på love bombing og future faking. Har du lest deg opp på avoidants or feardul avoidants også? Anonymkode: 9f265...44a Lest meg opp etter flere runder med narsissistiske typer ja… jeg er ekspert på de folka😁 Anonymkode: bd27f...ec8
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:20 #5 Skrevet tirsdag kl. 20:20 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke skrem han bort med å lete etter røde flagg. Anonymkode: 50466...139 Leter ikke, venter bare på å bli bedre kjent - nå som jeg blir kjent med en som har god tid…. Anonymkode: bd27f...ec8
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:59 #6 Skrevet tirsdag kl. 21:59 AnonymBruker skrev (1 time siden): Leter ikke, venter bare på å bli bedre kjent - nå som jeg blir kjent med en som har god tid…. Anonymkode: bd27f...ec8 Hva med deg selv da? Hva er din tilknytning? Hvordan er din selvfølelse? Hvordan er du med trygg, åpen og direkte kommunikasjon? Hva tilbyr du en partner? Anonymkode: 9f265...44a
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:00 #7 Skrevet tirsdag kl. 22:00 Og hva ser du etter i en partner? Hva er dealbreakere? Anonymkode: 9f265...44a
Mike Hawk Skrevet tirsdag kl. 22:12 #8 Skrevet tirsdag kl. 22:12 Jeg setter pris på klarhet i en dateingprosess. Snakker dere om hvor ofte det passer å møtes? Møter han opp konsistent? Setter han av tid til deg? Møter du vennene hans / inviterer han deg inn i sitt liv og de folka rundt han? Eller lar han deg være i mørket, undrende over om han er verd å bruke tiden din på? Bruk tiden på din side 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:15 #9 Skrevet tirsdag kl. 22:15 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva med deg selv da? Hva er din tilknytning? Hvordan er din selvfølelse? Hvordan er du med trygg, åpen og direkte kommunikasjon? Hva tilbyr du en partner? Anonymkode: 9f265...44a Er helt normalt direkte- dvs i en innledende fase pusher jeg ikke for mye Anonymkode: bd27f...ec8
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:16 #10 Skrevet tirsdag kl. 22:16 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Og hva ser du etter i en partner? Hva er dealbreakere? Anonymkode: 9f265...44a Ser etter trygghet- åpenbare løgner er dealbreakere😊 Anonymkode: bd27f...ec8
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:29 #11 Skrevet tirsdag kl. 22:29 Vent med å ha sex, ikke avslør for mye om fortiden din og hvordan ekser har behandlet deg, møter du på feil mann vil han lagre informasjonen i bakhodet og bruke det for å manipulere deg senere. Ikke avslør usikkerhetene dine. Sett grenser og se an reaksjonen hans, respekterer han grensene dine, blir han sur eller forsøker han å gå over grensene du har satt? Deler han unormalt tidlig om traumatisk barndom? Slem/kjip eks? Andre vonde livshendelser? Det er typisk narsissistiske mennesker for å teste sympatien til motparten. Anonymkode: 9391f...3f7 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:31 #12 Skrevet i går, 14:31 Har eksakt samme kjipe erfaringer som deg. Det eneste som hjalp meg var såkalt "slow burn dating". (google it..) Det krever disiplin, men heller smerten av disiplin enn å innlemme enda en dust inn i livet mitt. Anonymkode: 3a90e...07f 2
AnonymBruker Skrevet i går, 14:49 #13 Skrevet i går, 14:49 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har eksakt samme kjipe erfaringer som deg. Det eneste som hjalp meg var såkalt "slow burn dating". (google it..) Det krever disiplin, men heller smerten av disiplin enn å innlemme enda en dust inn i livet mitt. Anonymkode: 3a90e...07f Ja, skjønner hva du mener. Og i dette tilfellet tenker jeg på han som en venn nå i starten. Prøver å finne ut om han egner seg på litt lang sikt😊 Anonymkode: bd27f...ec8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå