Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 ...til middagen er ferdig? Lurer på å ha kubbelys på speilplater, men vil ikke at de skal renne utover og miste form.
Susan Sto Helit Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 ...til middagen er ferdig? Lurer på å ha kubbelys på speilplater, men vil ikke at de skal renne utover og miste form. ← Vil tippe at noen gjør det, mens andre ikke gjør det. Kjøp flere forskjellige, og se hvordan det går!
Sun Mei Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 Vi kjøpte våre på IKEA og de holder formen veldig bra
marsy Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 varierer veldig fra lys til lys... men de har jo ganske lang brennetid, så på 3-4 timer så bør de ikke miste formen
afr0dite Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 Hvis du går i en butikk som har mye stearinlys, vet de hvilke som holder formen og hvilke som ikke gjør det! Duftkubbelysene fra åhlens sklir i hvertfall ikke fra hverandre, og den med roselukt er fantastisk!! :avhengig:
foxie Skrevet 10. april 2006 #6 Skrevet 10. april 2006 kjøpte en 4 -pakkning på nille til 29.50.... de holdt kjempe bra.... brenner på de i etter kant av bryllupet også.....
Nordlandspia Skrevet 10. april 2006 #7 Skrevet 10. april 2006 (endret) ... Endret 21. november 2009 av Nordlandspia
Annie78 Skrevet 10. april 2006 #8 Skrevet 10. april 2006 Vi kjøpte kubbelys på Løiten lys, og har igjen av dem ennå. Ingen brant ned selv om de brente HELE kvelden!!! Og ikke rant de, selv om det var trekk i rommet. Servitørene på stedet vi hadde bryllupet skrøt veldig og lurte på hvor vi hadde kjøpt dem.... (Giftet oss forresten 16. juli i fjor...) Men husk at det gjelder de som Løiten lager selv...
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #9 Skrevet 10. april 2006 Mener å ha sett at det står på noen slike lys at de ikke skal brenne mer enn så og så lenge om gangen, så det kan vel være greit å sjekke ut litt forskjellige. Vi har noen firkanta kubbelys fra Black Design som i hvert fall holder formen fint. (og selv om det sikkert ikke er aktuelt så ikke velg duftlys i en stor middag - endel blir plaget av slik lukt. Selv får jeg i hvert fall skikkelig vondt i hodet av mange duftlyslukter, selv om jeg synes noen lukter godt også)
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #10 Skrevet 10. april 2006 (og selv om det sikkert ikke er aktuelt så ikke velg duftlys i en stor middag - endel blir plaget av slik lukt. Selv får jeg i hvert fall skikkelig vondt i hodet av mange duftlyslukter, selv om jeg synes noen lukter godt også) ← min mor droppet duftlys nettopp pga dette, mange kan sjeneres av lukten
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #11 Skrevet 10. april 2006 Vi kjøpte kubbelys på Løiten lys, og har igjen av dem ennå. Ingen brant ned selv om de brente HELE kvelden!!! Og ikke rant de, selv om det var trekk i rommet. Servitørene på stedet vi hadde bryllupet skrøt veldig og lurte på hvor vi hadde kjøpt dem.... (Giftet oss forresten 16. juli i fjor...) Men husk at det gjelder de som Løiten lager selv... ← Enig - Løiten lys er kjempebra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå