Gå til innhold

Oppkasthotellet

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kan også være virus, men begge deler er jo tilknyttet dårlig hygiene.

Anonymkode: cb043...21a

Ja, men om det er Norovirus, så kan man selv unngå det med god håndhygiene. Med mindre det er i maten selvsagt.

Anonymkode: 6687b...6c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, men om det er Norovirus, så kan man selv unngå det med god håndhygiene. Med mindre det er i maten selvsagt.

Vi reiser mye, og ofte til langt mer eksotiske reisemål enn GC, og har god hygiene. Eneste gangen vi har opplevd dette. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi reiser mye, og ofte til langt mer eksotiske reisemål enn GC, og har god hygiene. Eneste gangen vi har opplevd dette. 

Skjønner, takk for svar. Ser at det er så utrolig mange som melder om det samme.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor tenker dere matforgiftning og ikke Norovirus?

Fordi det har blitt tatt prøver som har påvist mangler ifm. mathygiene. Har vært flere saker i media om dette.

Anonymkode: b6592...06b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi det har blitt tatt prøver som har påvist mangler ifm. mathygiene. Har vært flere saker i media om dette.

Anonymkode: b6592...06b

Ja, jeg har ikke gjort annet enn å lese om hotellet siste dagene. Burde sikkert la det være, blir bare mer og mer skremt 😅

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg hadde angret på kjøpet, fått pengene igjen. 

Anonymkode: 251ea...93a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan mener du det skal fungere?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det fungerer jo ikke akkurat sånn i reiseverdenen, men jeg hadde kontaktet reiseselskapet, vist til kommentarer om hotellet, kanskje smurt litt tykt på at enkelte i reisefølget er sarte når det gjelder å bli såpass syke, og prøvd meg, for å si det enkelt. Man har ingen krav her, men de fleste operatører er hyggelige når det gjelder endringer, og ikke kun refusjoner. 

Skrevet

Jeg hadde reist. Er de som er misfornøyd som mest høylytte. De fleste blir nok ikke syke av maten der. Så kan man jo velge mat med om hu. Jeg har ikke vært der, men hadde tatt sjansen. 
Kan kjøpe for en billig penge om du vil selge 😄

Anonymkode: fc6fe...38a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Norovirusinfeksjoner på hotell varer vel ikke evig? I så fall bør de vel stenge ned et par døgn og vaske ned anlegget? Er dette til sommeren? I så fall er vel norosesongen over? 

(men jeg har aldri forstått konseptet med å klemme seg inn på samme hotell i 14 dager og spise samme oppvarmede maten som har stått i varmen i timesvis, og som folk nevler på uten nødvendigvis å ha vasket fingrene etter at de har vært på do…) 

Anonymkode: 4f33d...d27

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært det og blitt dårlig av maten.

Anonymkode: 2f041...b09

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg hadde reist. Er de som er misfornøyd som mest høylytte. De fleste blir nok ikke syke av maten der. Så kan man jo velge mat med om hu. Jeg har ikke vært der, men hadde tatt sjansen. 
Kan kjøpe for en billig penge om du vil selge 😄

Matfotforgiftning har foregått på hotellet siden 2023 og det er mange slike hendelser hvert år på hotellet. 

Anonymkode: fd44c...24d

AnonymBruker
Skrevet

Har bodd på dette hotellet og ble ikke syk, men det var i 2022 da. 

Anonymkode: 86700...9ee

Skrevet

På tripadvisor har hotellet 4,2 av 5 så så galt kan det umulig være. 

Alle steder som er all inclusive med buffet risikerer jo at det kan bryte ut sykdom. Spesielt der det er mange barn. Jeg tenker uansett at du skal være veldig uheldig om du/dere skulle bli syke 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke spise i frokostsal/buffet....kjøp mat ute og lag selv om du har kjøkken. Buffet er en bakteriebombe. Case closed.

Anonymkode: d28fa...27e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Matfotforgiftning har foregått på hotellet siden 2023 og det er mange slike hendelser hvert år på hotellet. 

Anonymkode: fd44c...24d

De har nok enda flere tilfeller der man ikke blir matforgiftet. Det kan skje over alt. Reis av sted med sunt vett og et positivt sinn. For mange bekymringer og krisetanker er heller ikke bra for helsa. Det er jo ikke snakk om å kase seg ut i en brønn med sultne haier. Å avlyse et opphold for at noen har blitt matforgiftet der, er smånevrotisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...