AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:21 #1 Skrevet tirsdag kl. 18:21 Har bestilt to uker all inclusive på Riu Vistamar på Gran Canaria. Men nå leser jeg bare skrekkhistorier om oppkast, noro og matforgiftning 😭 Er det noen her inne med positive opplevelser? Anonymkode: 6687b...6c4 1
visp Skrevet tirsdag kl. 18:28 #2 Skrevet tirsdag kl. 18:28 Det var positivt med litt vektnedgang 4 3 5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:28 #3 Skrevet tirsdag kl. 18:28 Kan ikke trøste deg angående dette spesifikke hotellet, men jeg hadde noen netter på såkalt spyhotell på Kapp Verde. Var også RIU forresten. Men vi ble ikke dårlige og hørte ikke om noen som var dårlig mens vi var der heller. Tenk om det går bra, liksom. Anonymkode: 7c738...34a
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:29 #4 Skrevet tirsdag kl. 18:29 visp skrev (1 minutt siden): Det var positivt med litt vektnedgang Det vil det ikke være for min del 😬 Anonymkode: 6687b...6c4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:30 #5 Skrevet tirsdag kl. 18:30 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan ikke trøste deg angående dette spesifikke hotellet, men jeg hadde noen netter på såkalt spyhotell på Kapp Verde. Var også RIU forresten. Men vi ble ikke dårlige og hørte ikke om noen som var dårlig mens vi var der heller. Tenk om det går bra, liksom. Anonymkode: 7c738...34a Nesten så jeg vurderer og ikke reise. Anonymkode: 6687b...6c4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:47 #6 Skrevet tirsdag kl. 18:47 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nesten så jeg vurderer og ikke reise. Anonymkode: 6687b...6c4 Hadde vurdert å bytte hotell før jeg vurderte å ikke dra noen plass i det hele tatt. Anonymkode: 7c738...34a 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:09 #7 Skrevet tirsdag kl. 19:09 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hadde vurdert å bytte hotell før jeg vurderte å ikke dra noen plass i det hele tatt. Anonymkode: 7c738...34a Bestilt via reiseselskap, så kan ikke bare bytte hotell. Anonymkode: 6687b...6c4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:16 #8 Skrevet tirsdag kl. 19:16 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Nesten så jeg vurderer og ikke reise. Anonymkode: 6687b...6c4 Det er jo bare å ikke spise der. Det er hotellet sin håndtering av mat som gjør folk syke. Bruk antibac flittig. Anonymkode: 83459...128 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:23 #9 Skrevet tirsdag kl. 19:23 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er jo bare å ikke spise der. Det er hotellet sin håndtering av mat som gjør folk syke. Bruk antibac flittig. Anonymkode: 83459...128 Hjelper det med antibac da? Anonymkode: b6592...06b
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:28 #10 Skrevet tirsdag kl. 19:28 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hjelper det med antibac da? Anonymkode: b6592...06b Niks. Anonymkode: 57fce...1c9
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:42 #11 Skrevet onsdag kl. 11:42 Jeg har vært der, og ble matforgiftet😂 Men det gikk over ganske fort. Oppdaget ikke før vi kom hjem at dette hotellet hadde dette ryktet. Hotellet er fint, så det var verdt det. Mistenker at det var restauranten øverst på hotellet som var synderen. Altså ikke den vanlige buffeten. Men reisebyrået er jo ikke tjent med denne negative omtalen, kan du ikke forsøke å kontakte dem og be om å bytte hotell? Kan jo alltids true med å gå til media? Anonymkode: cb972...dbd
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:48 #12 Skrevet onsdag kl. 11:48 Bare å la være å spise der, så går det nok bra. Vi har vært der og ble matforgiftet. Var mange som ble det og jeg har hørt om mange som har blitt det både før og etter vi var der Anonymkode: fd44c...24d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:49 #13 Skrevet onsdag kl. 11:49 God tur liksom Anonymkode: a05b8...56f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:01 #14 Skrevet onsdag kl. 18:01 Kjære meg. 🙈🙈🙈 Er jo kjipt å ha betalt for to uker med all inclusive, når det er et hotell med kjente problemer på den fronten! Skjønner godt du er skeptisk. 🙈 Du kan jo la være å spise der, men det er klart at da går mye penger i vasken. Men det spørs hvor hyggelig dere vil ha det ved måltidet, hvis du hele tiden bekymrer deg for å bli syk… Hvis du lar være å spise, la også være å ta heis/ta på gelendre og slikt. Da bør det være ganske få kilder til smitte. Med mindre vaskepersonalet drar det med seg rundt. Anonymkode: ce8c4...2ca
NatNat Skrevet onsdag kl. 18:10 #15 Skrevet onsdag kl. 18:10 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Nesten så jeg vurderer og ikke reise. Anonymkode: 6687b...6c4 du kan reise men unngå å spise på hotell...
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:20 #16 Skrevet onsdag kl. 18:20 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Bare å la være å spise der, så går det nok bra. Vi har vært der og ble matforgiftet. Var mange som ble det og jeg har hørt om mange som har blitt det både før og etter vi var der Anonymkode: fd44c...24d Det blir myyye penger bortkastet..først betale all inclusive, og deretter kjøpe og spise alle måltider utenfor hotellet?🤨 Anonymkode: ffccc...71b
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:20 #17 Skrevet onsdag kl. 18:20 NatNat skrev (8 minutter siden): du kan reise men unngå å spise på hotell... Kommer til å bli en voldsom merkostnad, som jeg ikke har tatt høyde for. Men mulig vi må det om det virkelig er så ille. Anonymkode: 6687b...6c4 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:45 #18 Skrevet onsdag kl. 18:45 Hele familien på fem ble matforgiftet der, anbefaler at du prøver å bytte hotell. Ta kontakt med reiseselskapet. Anonymkode: cb043...21a
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:50 #19 Skrevet onsdag kl. 18:50 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hele familien på fem ble matforgiftet der, anbefaler at du prøver å bytte hotell. Ta kontakt med reiseselskapet. Anonymkode: cb043...21a Hvorfor tenker dere matforgiftning og ikke Norovirus? Anonymkode: 6687b...6c4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:51 #20 Skrevet onsdag kl. 18:51 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor tenker dere matforgiftning og ikke Norovirus? Anonymkode: 6687b...6c4 Det kan også være virus, men begge deler er jo tilknyttet dårlig hygiene. Anonymkode: cb043...21a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå