AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Hei. I morgen er det jo 1 april igjen, jeg har så lyst til å lure kjæresten min og pappa. Jeg og kjæresten har vært sammen i ca 2år og er samboere, vi har ikke barn. Det er ikke vits å spøke med at jeg er gravid, for vi må gjennom ivf. Er det noen som har noen morsomme aprilsnarrer? Anonymkode: 8cf29...e38
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden Spør om hjelp til å kunne betale restskatten din på 98 762 kr. Anonymkode: db00d...8ae 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden De vet at jeg fikk igjen på skatten dessverre Anonymkode: 8cf29...e38
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Flytte bilen og late som den er «borte» eller stjålet? Anonymkode: fb1a3...ae0 1 1
Mardina Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Flytte bilen og late som den er «borte» eller stjålet? Anonymkode: fb1a3...ae0 Noe sånn hadde i hvert fall gitt meg angst deluxe 😳 Da bilen min betyr MYE for meg. Jeg har t.o.m drømt at den ble borte og det var ikke noe gøy 😬
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Flytte bilen og late som den er «borte» eller stjålet? Anonymkode: fb1a3...ae0 Jeg kan ikke bruke denne fordi jeg har lappen på automat og han har manuell, så jeg vet ikke hvordan jeg skal få kjørt den noe sted. Anonymkode: 8cf29...e38
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå