Helene Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Joda har tatt feile kan jeg ta? Har tatt feil gjennom år. Er ikke perfekt. Men vær klar over, har alltid satt mitt beste foran min datter. Ok, dette høres noe dramatisk ut. Jeg har skjønt at jegern har gått bort. Har bodd i 80 tallet. Er ikke naiv.
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden At det var??? Anonymkode: 7ca25...d82 2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Dette var vanskelig å forstå. Anonymkode: 48cec...dac 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden Litt mye Bobler i solveggen? Anonymkode: c63d9...6fe 1
Helene Skrevet 3 timer siden Forfatter #6 Skrevet 3 timer siden Ok dette var nok vanskelig å forstå. Dette handler om hvordan min x har behandlet meg gjennom år. Og feil som jeg tar. Jeg trodde på X. Derav, hvor feil kan man ta. Stole på mennesker. Har aldri stolt på noen andre i mitt voksne liv. Så, når denne personen svikter, det setter spor. I dag er jeg tilbake, stoler ikke på andre enn meg selv, og datter. 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Jegeren er nok gått bort. Anonymkode: da879...fcd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå