Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye teller personlighet, utdanningsnivå osv hvis vedkommende er tiltrekkende og pen? 

Anonymkode: daa48...9b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ovenifra og ned

Anonymkode: 61623...b5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor mye teller personlighet, utdanningsnivå osv hvis vedkommende er tiltrekkende og pen? 

For meg er det nok at hun har et normalt OK utseende. Trenger ikke å skille seg ut på noen måte utseendemessig. Viktigst at personlighet, livssyn, verdier og intelligens passer med mine preferanser. Vakre kvinner er behagelig å legge øya på, men når man skal leve tett sammen i et forhold, er det helt andre ting enn utseende som teller. Utseende endrer seg også med alder, så om man tenker å bli gamle sammen, må forholdet bygge på mye mer enn utseende og fysisk tiltrekning.

Anonymkode: babce...952

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det teller ikke på noen måte når det gjelder venner eller sosiale relasjoner. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utdanning spiller ingen rolle. Hjemme,ufør,jobb, sjef, høyt eller lavt utdannet. Så lenge det er en god omsorgsperson med fin utstråling som jeg savner og lengter etter! En jeg passer sammen med og kan være meg selv!

Anonymkode: 2c0df...de4

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ovenifra og ned

Anonymkode: 61623...b5a

Støtter denne.

Gjelder alle heterofile menn. 

Anonymkode: 11ab2...8c5

AnonymBruker
Skrevet

Utdanning, ufør, lege, kirurg, buttikmedarbeider.. slikt betyr absolutt ingenting med tanke på attraksjon. Bryr meg ikke.. er så klart gla på hennes vegne og hun er gla og fornøyd med det hun har oppnådd.. men om jeg dater en lege og en butikkmedarbeider så har yrket ingenting å si for hvem av de jeg helst vil ha. Personlighet er veldig viktig! Humor, er hun aktiv.. er hun sosial. At hun har mange venner er et kjempe pluss. At hun er positiv og at hun har litt bein i nesa.. står opp for seg selv og klarer å sette grenser… slikt syns jeg er attraktivt. Beskriver kanskje kona mi litt mye nå 🤣

Anonymkode: bcb27...3c9

AnonymBruker
Skrevet

Vi er nå også ganske forskjellige. Vet at selv bestekompisen min og jeg er helt ulike her. Helt fint om du spør for moro skyld, men hvis det gjelder en bestemt fyr i livet ditt er jeg redd det er helt verdiløst hva vi gutta her inne svarer. 

For meg er i hvert fall ting som utdannelsesnivå helt uinteressant. Sosial status, inntekt etc. betyr ingen verdens ting det heller. For min del kan hun godt være ufør, uten formell utdannelse og ikke ha mer å ta av enn at det akkurat går rundt. 

Så er jeg selvfølgelig ikke av den grunn kun opptatt av utseende. Hun må være oppegående, hun må være reiseglad, hun må være noen lunde oppdatert på verden rundt seg.

Selv om jeg gir bengen i hva hun tjener er det også en forutsetning at hun har kontroll på de pengene hun har, enten det er mye eller lite. Økonomisk rot er uten unntak diskvalifiserende. Hun trenger ikke ha høyt utdannelsesnivå, på ingen måte. Så er det en del ting jeg har lite av i min øvrige omgangskrets, som konspi-vrøvl og alternativ-babbel, jeg aldri i livet kunne vært sammen med en som henga seg til. 

Ser jeg på de kjærestene jeg har hatt opp gjennom, og ikke minst på hun som til slutt har blitt kona mi, er det vanskelig å finne noen klar type hverken utseendemessig eller i utdannelse/økonomi/status. Jeg har hatt uføre kjærester og jeg har hatt kjærester som tjener vel så godt som meg (som har en solid profesjonsutdannelse og sitter forholdsvis godt i det). Jeg har vært sammen med døtre fra solide, ressurssterke A4-familier og med kvinner med langt tøffere oppvekster.

Det som har betydd mest er rett og slett at hun har vært fornuftig og oppegående, og at vi har kunnet snakke i time etter time uten å gå lei. Så betyr selvfølgelig også utseendet noe. Jeg må jo tross alt synes at min egen partner er pen. Men der er jeg, ut fra hvordan kjærestene opp gjennom har sett ut, ikke låst til en bestemt type. 

Anonymkode: 1f62a...3f3

• Liker 1
Skrevet

Vi menn ser mer på personlighet og verdier når vi vurderer en kvinne. Kvinner ser mer på sosial status, jobb, inntekt, utseende osv. 

Vi bryr oss om utseende men kanskje ikke like mye som kvinner.

Anonymkode: f1821...dc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...