AnonymBruker Skrevet 31. mars #1 Skrevet 31. mars Jeg abonerte på et antivirus program i fjor, de har nå trekt 800kr for et år til uten varsel på forhånd av noe slag, jeg har ikke innteresse av å bruke det et år til så hjva gjør jeg nå? Pengene er trekt fra paypal kontoen alt. Burde jeg ikke få beskjed om at dette skal trekkes før de trekker det? Anonymkode: b86ae...531
AnonymBruker Skrevet 31. mars #2 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg abonerte på et antivirus program i fjor, de har nå trekt 800kr for et år til uten varsel på forhånd av noe slag, jeg har ikke innteresse av å bruke det et år til så hjva gjør jeg nå? Pengene er trekt fra paypal kontoen alt. Burde jeg ikke få beskjed om at dette skal trekkes før de trekker det? Anonymkode: b86ae...531 Nei, du bør ingenting. Du har selv ansvar for å holde oversikt over hvilke abbo du har tegnet. Kjipe penger, men sånn er det. Du får avbestille nå med en gang. Anonymkode: 0d9c5...2fa 13 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #3 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, du bør ingenting. Du har selv ansvar for å holde oversikt over hvilke abbo du har tegnet. Kjipe penger, men sånn er det. Du får avbestille nå med en gang. Anonymkode: 0d9c5...2fa Det er 14 dager til det skal fornyes derfor stresset jeg ikke med det, står i kalenderen for neste onsdag og si det opp. 😞 Anonymkode: b86ae...531
AnonymBruker Skrevet 31. mars #4 Skrevet 31. mars Beklager, det er 35 dager til det gamle abonemanget går ut, Sendt de mail så får vi se hva som skjer. Kan jeg be paypal holde igjen utbetaling til saken er løst? Anonymkode: b86ae...531
Hololo Skrevet 31. mars #5 Skrevet 31. mars Hvilke antivirus er det? vet at Norton fornyes et par uker før det gamle går ut, når du abonnere på ting så kan du som regel si det opp med en gang, trenger ikke å vente til det nærme seg slutten. da du uansett vil ha tilgang så langt du har betalt. Via paypal kan du motsi deg kravet, da har firmaet bak virus programmet x antall tid til å svare opp, men for å få pengene tilbake må du enten komme til enighet med selskapet selv. Verdt et forsøk iallfall. Men om du ikke har sagt det opp tidligere, så har du dessverre ikke så mye å stille opp med, står nok og under min side eller noe om når neste fornyelse er, så dette er noe du må følge opp selv.
AnonymBruker Skrevet 31. mars #6 Skrevet 31. mars Hololo skrev (4 minutter siden): Hvilke antivirus er det? vet at Norton fornyes et par uker før det gamle går ut, når du abonnere på ting så kan du som regel si det opp med en gang, trenger ikke å vente til det nærme seg slutten. da du uansett vil ha tilgang så langt du har betalt. Via paypal kan du motsi deg kravet, da har firmaet bak virus programmet x antall tid til å svare opp, men for å få pengene tilbake må du enten komme til enighet med selskapet selv. Verdt et forsøk iallfall. Men om du ikke har sagt det opp tidligere, så har du dessverre ikke så mye å stille opp med, står nok og under min side eller noe om når neste fornyelse er, så dette er noe du må følge opp selv. Ser den, men vi snakker da om at de trekker penger over en mnd før det utløper, pleier ha god kontroll på slike ting og som nevnt står det i kalenderen å si opp neste uke da det burde hvere nok tid. får se hva de sier. Super anti spyware Anonymkode: b86ae...531 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #7 Skrevet 31. mars Ser de og har nesten dobblet prisen siden sist 😞 Anonymkode: b86ae...531
AnonymBruker Skrevet 31. mars #8 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er 14 dager til det skal fornyes derfor stresset jeg ikke med det, står i kalenderen for neste onsdag og si det opp. 😞 Anonymkode: b86ae...531 Er det bare en ukes oppsigelsefrist på abonnementet? Anonymkode: baf7a...39e
AnonymBruker Skrevet 31. mars #9 Skrevet 31. mars Du kan si opp allerede i dag for neste år. Anonymkode: d9a25...87f 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #10 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg abonerte på et antivirus program i fjor, de har nå trekt 800kr for et år til uten varsel på forhånd av noe slag, jeg har ikke innteresse av å bruke det et år til så hjva gjør jeg nå? Pengene er trekt fra paypal kontoen alt. Burde jeg ikke få beskjed om at dette skal trekkes før de trekker det? Anonymkode: b86ae...531 Er det ZoneAlarm? De er slu, man må logge inn på konto og fjerne automatisk fornyelse som er default uten at kunden blir informert ved kjøp. Anonymkode: 35d44...40b
AnonymBruker Skrevet 1. april #11 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det ZoneAlarm? De er slu, man må logge inn på konto og fjerne automatisk fornyelse som er default uten at kunden blir informert ved kjøp. Anonymkode: 35d44...40b Har ikke alle abonnement automatisk fornyelse som default? Anonymkode: d9a25...87f 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #12 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har ikke alle abonnement automatisk fornyelse som default? Anonymkode: d9a25...87f Ikke ZoneAlarm, ifølge deres Terms of Use: If you have selected an autorenewal option, your subscription and these terms and conditions shall automatically renew for additional one (1) year periods (each a “Renewal Term”), unless you provide written notice of your intent not to renew your subscription forty-five (45) days before the expiration of the then-current term. You may be automatically billed thirty (30) days prior to the start of a Renewal Term. Det er først når man går in på "Mine produkter" og ser godt etter, at man finner et lite skrift "Turn off auto reneval". Altså har de valgt for deg og i strid med egne terms. Gikk rett på første gangen. Verste er at fornyelsen er mye dyrere enn å kjøpe på nytt. Anonymkode: 35d44...40b
AnonymBruker Skrevet 1. april #13 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ikke ZoneAlarm, ifølge deres Terms of Use: If you have selected an autorenewal option, your subscription and these terms and conditions shall automatically renew for additional one (1) year periods (each a “Renewal Term”), unless you provide written notice of your intent not to renew your subscription forty-five (45) days before the expiration of the then-current term. You may be automatically billed thirty (30) days prior to the start of a Renewal Term. Det er først når man går in på "Mine produkter" og ser godt etter, at man finner et lite skrift "Turn off auto reneval". Altså har de valgt for deg og i strid med egne terms. Gikk rett på første gangen. Verste er at fornyelsen er mye dyrere enn å kjøpe på nytt. Anonymkode: 35d44...40b Samme her, kjøpe nytt koster ca400.- de trakk ca 800 fra meg 😞 Anonymkode: b86ae...531
AnonymBruker Skrevet 1. april #14 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Samme her, kjøpe nytt koster ca400.- de trakk ca 800 fra meg 😞 Anonymkode: b86ae...531 De er slu. Men programmet er bra, har brukt det i 15 år. Pleier alltid å skru av auto-renewal og kjøpe på nytt når det løper ut, mye bedre tilbud da. Skru det av straks etter kjøpet, ellers er det lett å glemme. Anonymkode: 35d44...40b
AnonymBruker Skrevet 1. april #15 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (1 time siden): De er slu. Men programmet er bra, har brukt det i 15 år. Pleier alltid å skru av auto-renewal og kjøpe på nytt når det løper ut, mye bedre tilbud da. Skru det av straks etter kjøpet, ellers er det lett å glemme. Anonymkode: 35d44...40b De var planen, si opp, kjøre gratisutgaven en mnd eller to så ta i mot et godt tilbud. Det er et bra program ja, brukt det i 5-6 år nå. Anonymkode: b86ae...531
Capazitet Skrevet 1. april #16 Skrevet 1. april Om du har Windows er antivirusprogram unødvendig og berre ei dyr ekstrautgift 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #17 Skrevet 1. april Capazitet skrev (1 time siden): Om du har Windows er antivirusprogram unødvendig og berre ei dyr ekstrautgift Dette er ikke antivirus men anti spy og maleware 🙂 Anonymkode: b86ae...531
AnonymBruker Skrevet 1. april #18 Skrevet 1. april Jeg er et rolig og forsiktig menneske med god buffer og lite shopping. Verste jeg har opplevd noen sinne er Paypal. De tenker 1% beskyttelse for kundene de presser seg inn som et «økonomisk trygt mellomledd» og 99% fortjeneste. Jeg kuttet dem helt ut da jeg fant ut at de lar seg bruke av åpenlyst svindlere som var avslørt for lengst. Anonymkode: a3587...c77
AnonymBruker Skrevet 2. april #19 Skrevet 2. april Capazitet skrev (20 timer siden): Om du har Windows er antivirusprogram unødvendig og berre ei dyr ekstrautgift Er det ikke strengt tatt omvendt? Er vel Mac som sjeldent får virus. Anonymkode: 8617e...725 1
Gaia Skrevet 2. april #20 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det ikke strengt tatt omvendt? Er vel Mac som sjeldent får virus. Anonymkode: 8617e...725 Det stemmer. Har hatt Mac siden 2010, og har aldri hatt så mye som ett eneste virus eller noe SpyWare på den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå