MiniMjau Skrevet 31. mars #1 Skrevet 31. mars Begynte å de denne på NRK I går kveld. De er åpenbart (nord?) I Canada et sted, i "fotsporene") til Monsen og "Jens i villmarka". Noen som vet sånn ca hvor de er? Ved store Slavesjø ihvertfall. Og de referere til indianerstammen Jens var sammen med en periode. Spennende, håper det blir en bra serie og ikke amerikansk overdramtisert.😄 Og en annen ting er de virkelig i Arktis? "In the arctic", mener de bare langt nord? Nord for polarsirkelen?
Anonym512 Skrevet 31. mars #2 Skrevet 31. mars MiniMjau skrev (7 timer siden): Begynte å de denne på NRK I går kveld. De er åpenbart (nord?) I Canada et sted, i "fotsporene") til Monsen og "Jens i villmarka". Noen som vet sånn ca hvor de er? Ved store Slavesjø ihvertfall. Og de referere til indianerstammen Jens var sammen med en periode. Spennende, håper det blir en bra serie og ikke amerikansk overdramtisert.😄 Og en annen ting er de virkelig i Arktis? "In the arctic", mener de bare langt nord? Nord for polarsirkelen? Dem er ved Great Slave Lake. både Artisk og A Million Dollar Challenge ble spilt inn i område der. og deler av great Slave Lake ligger enten akuratt på grensa til polar sirkelen eller litt for sør... hugser ikke helt
MiniMjau Skrevet 31. mars Forfatter #3 Skrevet 31. mars Det er vel Million dollar ... jeg ser nå Fantastisk område! Blir spennende å se videre!
Anita666 Skrevet 6. april #5 Skrevet 6. april Det er 12 sesonger av Alone,så her er NRK sent ute..Serien startet i 2015,og en kan se alle sesongene på nettet på gratissider.Jeg er en stor fan,og har sett alle.Det er også spinoffs med de beste deltakerne som er verdt å se.I tilegg er det "Alone Australia"(brukbar,men ikke så god) Dette er veldig god underholdning synes jeg,og gleder meg til hver nye sesong.Pleier å vente til alle episodene er ute og så binge en hel kveld eller to.Timene flyr med så god tv! Det er verdt å se hver eneste sesong,helt fra 2015.Det er spenning og drama,og en blir riktig imponert over de beste deltakerne. Kan sees på "Best Series"eller "Look2movie.to".Det siste stedet er lettest å komme innpå.God fornøyelse!Her har dere tv i månedsvis. 1 1
Eplepai1 Skrevet 7. april #6 Skrevet 7. april Altså - elsket den litt eldre som ligger på NRK nå. Også tenkte jeg å teste den Australske… kan ikke si at det hverken fenget eller virket særlig imponerende.. har bare sett første episode av den. Lurer på om det er fordi det er mindre kjent landskap? Men jeg vet ikke… de virker MYE mer amatører i allefall. Mer som random folk. De fryser uten at det er snø en gang.. og klarer ikke lage bål med fuktig ved.. 2
Eplepai1 Skrevet 7. april #7 Skrevet 7. april Ikke minst virker de veldig nærme hverandre.. typ 3 km.. ikke helt villmarksfølelsen. Og heller ikke disse vakre omgivelsene. Sitter bare i gjørme og buskas
Linazer Skrevet 8. april #8 Skrevet 8. april Jeg ser på den som ligger på NRK nå. Den fengsler meg. Helt tydelig at de som er med er "villmarkens sønner og døtre". Men, jeg likte virkelig ikke den avlivningen av moskusen. Det tok flere timer før den døde. Det er dyreplageri og burde ikke vært tillatt. 2
Eplepai1 Skrevet 8. april #9 Skrevet 8. april Linazer skrev (16 minutter siden): Jeg ser på den som ligger på NRK nå. Den fengsler meg. Helt tydelig at de som er med er "villmarkens sønner og døtre". Men, jeg likte virkelig ikke den avlivningen av moskusen. Det tok flere timer før den døde. Det er dyreplageri og burde ikke vært tillatt. Ja, det var den som var bra. Men det ligger en annen der også. Australia. Enig ang moskusen. Måtte spole over deler der..
MiniMjau Skrevet 8. april Forfatter #10 Skrevet 8. april Det med moskusen var brutalt. De måtte følge gjeldende lover og regler for jakt sto det på skjermen, men jeg vet ikke hva reglene er der oppe ? Kanskje kommer det andre regler inn for skadeskutte dyr? Han brukte jo pil og bue først, uten at moskusen døde av det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå