AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Jeg er en kvinne i 20 årene og har hatt en vanskelig barndom og til mine foreldre. Er i et forhold hvor jeg lett lar meg styre av samboer. Hun er i slutten av 30 årene. Jeg har meninger og er voksen sånn sett, men jeg underkaster meg ganske lett. Ssmboer tar lett styring både på ting og meg. Hun har selv sagt at hun liker å ha kontroll og liker litt den makten hun har over meg. Jeg liker også å kontroll, men hun har god kontroll over meg. Ingenting fysisk mot meg. Anonymkode: e5620...8c0
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Liker du det? Hvis ikke gjør noe med det. Stå opp for deg selv. Du får ta praten eller gjøre det slutt. Ingen trenger å leve et liv styrt av andre. Anonymkode: 62162...285
Carrot Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden fortiden kan du ikke endre ts, men du kan endre hvordan du lar den styre fremtiden din. Det er nok ikke enkelt, men det er mulig. Hvordan vil du att din fremtid skal være? Kan du trives med en livslang relasjon til en partner som "tar kontroll over alt, deg inkludert" som du skriver eller ønsker du frihet til selv å ta egne valg? 1
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden #4 Skrevet 58 minutter siden Ingen skal ha kontroll pver deg. Høres ikke ut som du liner det. Går det å snakke sammen eller så.må du komme deg vekk! Dette er ikke greit! Anonymkode: 3c348...0ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå