Gå til innhold

Blir ikke våt

Fremhevede innlegg

Gjest Utlogget i dag
Skrevet

Jeg er ei jente på 26 år som er i et veldig godt forhold, men jeg sliter med én ting. Jeg blir ikke våt. Eller rettere sagt; jeg blir litt våt sånn etterhvert, men det tar en evighet og jeg blir sjelden våt nok. Dette fører til at jeg lett blir sår når vi har sex, noe som selvsagt ikke er behagelig, og jeg har en følelse av at dette bare forverrer situasjonen og at jeg har kommet inn i en ond sirkel.

Jeg får dårlig samvittighet overfor mannen min, jeg kan bli kjempekåt under forspillet uten at jeg blir våt allievel. Dette er utrolig frustrerende!

Vi bruke glidemiddel ganske ofte, er helt avhengig av det innimellom, men det blir ikke helt det samme og det er ikke moro å måtte "fylle på" flere ganger under et samleie.

Vi har lite sex for tiden, på grunn av alt for mye å gjøre blir det stort sett bare 1-2 ganger i helgene. Jeg blir lettere sår når det er lenge siden sist, jeg vil egentlig ha mer sex (det vil han også) men innen vi er i seng på hverdagene er vi så trøtte at vi ikke orker.

Det har ikke alltid vært sånn, som nyforelsket ble jeg søkkvåt og var helt klar bare vi klinte, men det har gradvis, over mange år blitt verre og verre. Det kan godt hende at det er psykisk, at jeg henger meg så mye opp i det at ikke jeg får det til, men hva skal jeg gjøre? Stort sett går det litt lettere etter et par glass vin, men jeg vil jo ikke være avhengig av å drikke for å ha sex!

Lange forspill er vel og bra, men det er ikke noe gøy å alltid måtte bruke en evighet på å få kroppen min klar til samleie hver eneste gang, når jeg føler meg helt klar på alle andre områder. Tidligere ble jeg ihvertfall våt når jeg sugde ham, men nå funker det bare en sjelden gang. Jeg blir så fortvilet for jeg vil så gjerne!

Finnes det noen gode råd til meg? Bør vi ha sex oftere for å "venne kroppen min til" at dette er en slags rutine. Eller burde vi vente så lenge at jeg ikke klarer å tenke på annet enn sex? Finnes det noen kosttilskudd som kan hjelpe? Salver man kan smøre på? Bør jeg onanere hver dag? (Blir våt når jeg onanerer, men sjelden før orgasmen kommer).

Noen som har vært i samme situasjon? Bruker ikke p-piller, så det er ikke det som er problemet.

Mannen er riktig og gjør sitt beste for at jeg skal ha det bra, så det er ikke aktuelt å bytte ut ham!

Håper på seriøse svar!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_noname_*
Skrevet

Jeg også "sliter" med å bli skikkelig våt, men min mann og jeg har funnet ut at glidemiddel gjør jo alt så sinnsykt mye deiligere. vi smører hverandre og driver hverandre fremover, det har blitt helt naturlig..

kanskje du skal slutte å tenke på at du ikke blir våt nok, og heller fokusere på alt det andre deilige dere gjør??

Gjest marthepia
Skrevet

Jeg har også problemer med å bli sikkelig våt. Det ble slik etter jeg fikk dattra mi som nå er snart 9 mnder. Jeg vet ikke hva problemet er.. Problemet er ikke at jeg ikke blir sikkelig kåt. Har det akkurat slik som deg! Men glidemiddel er tingen :) Vet ikke annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...