AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:16 #1 Skrevet mandag kl. 17:16 Jeg synes det er så vanskelig å finne bukser som sitter fint! Jeg har timeglassfigur med smal midje, relativt mye rumpe og hofter. De aller fleste bukser er enten for vide i livet, eller gjør rumpa helt flat. Jeg bruker stort sett bukser som er høye i livet med løse bein, av typen vide dressbukser. Jeg skulle likevel så gjerne hatt noen mer uformelle jeans også, men finner ikke noe som sitter fint. Tips? Anonymkode: 1a598...975
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:39 #2 Skrevet mandag kl. 17:39 Bootcut jeans og vide jeans Anonymkode: b8b20...38f 1
Roci Skrevet tirsdag kl. 06:32 #3 Skrevet tirsdag kl. 06:32 Hvis det ikke er nødvendig at jeansen har stretch, så har Lee Stella A-line veldig fin passform til en timeglassfigur med hofter og rumpe. Jeg har omtrent samme type figur, men har kraftige lår i tillegg, og den er kjempefin. Ellers synes jeg H&M sine Wide High Waist har veldig fin passform, spesielt de med 1% stretch/elastan. Kvaliteten er helt grei, selv om den selvsagt ikke er på høyde med dyrere jeans. Du kan også prøve Levi's Chinch Baggy som har justerbar linning eller Levi's 728 som har høy midje, vide ben og litt stretch. Vet også at mange liker NinePine jeans, så hvis du vil ha noe med mye stretch, kan du prøve dem 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:23 #4 Skrevet tirsdag kl. 21:23 Takk for svar! Anonymkode: 1a598...975
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 05:50 #5 Skrevet onsdag kl. 05:50 Du kan teste Abercrombie sine "Curve love"-modeller. Selges blant annet på Zalando. Jeg liker også Levi's Ribcage, men den er akkurat litt for høy i livet for meg. Anonymkode: 221ce...8e3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:25 #6 Skrevet onsdag kl. 09:25 Dr denim er fantastiske ❤️ Anonymkode: 07d39...b49
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå