Turpåfjell Skrevet tirsdag kl. 14:59 Forfatter #21 Skrevet tirsdag kl. 14:59 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tinder har ikke damer der. Det er jo 80% menn . Så er ikke noe annet en damer marked der . Anonymkode: 69ad1...5c5 Det er fordi menn liker å være på fisketur selv om de ikke får napp, så de kommer seg aldri ut av Tinder, mens damer gir opp når de ikke finner noe seriøst og sletter appen… Menn kan tilogmed gå på en date og så tenke at oj fikk jo napp, tenk om det napper igjen? Ny fisketur, blir værende på Tinder og fortsetter å ha snøret ute😁 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:48 #22 Skrevet tirsdag kl. 15:48 Jeg har møtt flere seriøse og flotte mennesker på Tinder. Tinder er som resten av samfunnet, fullt av ulike mennesker, på godt og vondt. Anonymkode: f65a5...a74 1
Snok1 Skrevet tirsdag kl. 20:10 #23 Skrevet tirsdag kl. 20:10 Blue Balloon skrev (5 timer siden): Hvorfor opplever alle dette? Har hørt flere si det. Men jeg synes jo de fleste damer der virker å være ute etter et seriøst forhold. Det er ikke min egen erfaring. Jeg bare rapporterer hva jeg hører fra felten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå