Turpåfjell Skrevet mandag kl. 16:53 #1 Skrevet mandag kl. 16:53 Dette er ment for de over 40, unge folk finner seg best partner IRL I følge menn er Tinder full av profiler som er prostituerte eller OF promotering eller falske… For begge kjønn er det voksne gifte par, falske profiler, folk som bare «kikker», er useriøse eller playere… En som sier man er seriøs vil fortsatt ligge rundt til de finner «den rette», og hvis man etter å ha «datet» masse folk finner noen så tør man ikke si man fant dem på Tinder. De fleste seriøse vil jo ha en de kan presentere for venner og familie? Så Tinder er egentlig ubrukelig for de som ønsker noe mer enn «jakt og spenning»… Finnes det bedre apper?
BobTheNoob Skrevet mandag kl. 17:54 #2 Skrevet mandag kl. 17:54 Det er nok ikke feil, det du sier. Men det er seriøse folk der også. Jeg fikk match med flere. En del var mer ute etter overfladiske forhold og man dater folk bare for å konkludere med at det ikke er match. Jeg luket greit ut de useriøse, prostituerte, gold-diggere fra utlandet, alenemødre med 4 småttiser som var ute etter en økonomisk forsørger osv allerede i sveipinga. De jeg matchet med var stort sett ålreite. Noen ender med å ghoste. Noen blir stressa om du ikke ber ut på date med en gang. I det hele tatt, mye rart.... Jeg fant allikevel en veldig skjønn dame med samme verdier som meg og magisk kjemi. Så det går absolutt an. Jeg var mer innstilt på å finne noen IRL enn på app. For jeg er sosial og treffer folk. Fikk noen napp der også. Men det var altså på Tinder det ble fullklaff. Tror muligens jeg er unntaket her, men det går altså an. Generelt synes jeg Match er en bedre plattform. Den er mer funlsjonsrik og avanser. Folk virker mer seriøse der også. Ellers er Facebook dating ganske bra også. 1
Turpåfjell Skrevet mandag kl. 17:58 Forfatter #3 Skrevet mandag kl. 17:58 BobTheNoob skrev (1 minutt siden): Det er nok ikke feil, det du sier. Men det er seriøse folk der også. Jeg fikk match med flere. En del var mer ute etter overfladiske forhold og man dater folk bare for å konkludere med at det ikke er match. Jeg luket greit ut de useriøse, prostituerte, gold-diggere fra utlandet, alenemødre med 4 småttiser som var ute etter en økonomisk forsørger osv allerede i sveipinga. De jeg matchet med var stort sett ålreite. Noen ender med å ghoste. Noen blir stressa om du ikke ber ut på date med en gang. I det hele tatt, mye rart.... Jeg fant allikevel en veldig skjønn dame med samme verdier som meg og magisk kjemi. Så det går absolutt an. Jeg var mer innstilt på å finne noen IRL enn på app. For jeg er sosial og treffer folk. Fikk noen napp der også. Men det var altså på Tinder det ble fullklaff. Tror muligens jeg er unntaket her, men det går altså an. Generelt synes jeg Match er en bedre plattform. Den er mer funlsjonsrik og avanser. Folk virker mer seriøse der også. Ellers er Facebook dating ganske bra også. Ja, du har nok rett i at man kan ha flaks. Jeg ble bare stressa av å høre at min profil plutselig er i samme kortstokk som de som utnytter folk økonomisk- og da er man en av dem (typ i et Tinder «horehus») Ikke lett for noen av oss dette her…?
BobTheNoob Skrevet mandag kl. 18:08 #4 Skrevet mandag kl. 18:08 Turpåfjell skrev (9 minutter siden): Ja, du har nok rett i at man kan ha flaks. Jeg ble bare stressa av å høre at min profil plutselig er i samme kortstokk som de som utnytter folk økonomisk- og da er man en av dem (typ i et Tinder «horehus») Ikke lett for noen av oss dette her…? Nettopp med tanke på det bør man legge mye nøye arbeid i profilen slik at du skiller deg ut på en positiv måte og samtidig gir et veldig riktig inntrykk av deg. 1
Turpåfjell Skrevet mandag kl. 18:11 Forfatter #5 Skrevet mandag kl. 18:11 BobTheNoob skrev (1 minutt siden): Nettopp med tanke på det bør man legge mye nøye arbeid i profilen slik at du skiller deg ut på en positiv måte og samtidig gir et veldig riktig inntrykk av deg. Ja, fikk høre at jeg skilte meg it ved null puppebilder osv Men tror nok ikke jeg bruker Tinder igjen, de som er der nå for tida er skadet, blir bare brukt som «fantasi» og flukt…
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:17 #6 Skrevet mandag kl. 18:17 selv er jeg 43 og ønsker en kvinnelig livspartner, noen å le med og lage gode øyeblikk, og rett og slett leve godt sammen. Har ikke unger, men er onkel til 4. Har stabil økonomi og hus, men å treffe folk på byn er enten 15 min bli kjent eller dumpa, eller så er det apper som på ingen måre får frem det å snakke med et annet menneske. Anonymkode: ce193...229 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:18 #7 Skrevet mandag kl. 18:18 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): selv er jeg 43 og ønsker en kvinnelig livspartner, noen å le med og lage gode øyeblikk, og rett og slett leve godt sammen. Har ikke unger, men er onkel til 4. Har stabil økonomi og hus, men å treffe folk på byn er enten 15 min bli kjent eller dumpa, eller så er det apper som på ingen måre får frem det å snakke med et annet menneske. Anonymkode: ce193...229 har kvinneguide en kontakt annonse side? Anonymkode: ce193...229 1
Turpåfjell Skrevet mandag kl. 18:30 Forfatter #8 Skrevet mandag kl. 18:30 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): har kvinneguide en kontakt annonse side? Anonymkode: ce193...229 Finn en venn under Sosialt
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:14 #9 Skrevet mandag kl. 21:14 Turpåfjell skrev (4 timer siden): hvis man etter å ha «datet» masse folk finner noen så tør man ikke si man fant dem på Tinder. Du tør ikke mener du? Jeg kjenner flere som har møttes på tinder som er gift med barn, og ingen av de har noen gang løyet om hvordan de traff hverandre. Anonymkode: 30594...e7d 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:30 #10 Skrevet mandag kl. 21:30 Turpåfjell skrev (4 timer siden): Dette er ment for de over 40, unge folk finner seg best partner IRL I følge menn er Tinder full av profiler som er prostituerte eller OF promotering eller falske… For begge kjønn er det voksne gifte par, falske profiler, folk som bare «kikker», er useriøse eller playere… En som sier man er seriøs vil fortsatt ligge rundt til de finner «den rette», og hvis man etter å ha «datet» masse folk finner noen så tør man ikke si man fant dem på Tinder. De fleste seriøse vil jo ha en de kan presentere for venner og familie? Så Tinder er egentlig ubrukelig for de som ønsker noe mer enn «jakt og spenning»… Finnes det bedre apper? Jeg løy aldri om at jeg traff eksen min på tinder, hva er det å juge om? Det er nesten mer normalt nå, enn å treffe noen på andre arenaer. Og vi «unge» treffer ikke nødvendigvis flere IRL enn dere over 40 gjør. Anonymkode: a251d...822 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:36 #11 Skrevet mandag kl. 21:36 BobTheNoob skrev (3 timer siden): Det er nok ikke feil, det du sier. Men det er seriøse folk der også. Jeg fikk match med flere. En del var mer ute etter overfladiske forhold og man dater folk bare for å konkludere med at det ikke er match. Jeg luket greit ut de useriøse, prostituerte, gold-diggere fra utlandet, alenemødre med 4 småttiser som var ute etter en økonomisk forsørger osv allerede i sveipinga. De jeg matchet med var stort sett ålreite. Noen ender med å ghoste. Noen blir stressa om du ikke ber ut på date med en gang. I det hele tatt, mye rart.... Jeg fant allikevel en veldig skjønn dame med samme verdier som meg og magisk kjemi. Så det går absolutt an. Jeg var mer innstilt på å finne noen IRL enn på app. For jeg er sosial og treffer folk. Fikk noen napp der også. Men det var altså på Tinder det ble fullklaff. Tror muligens jeg er unntaket her, men det går altså an. Generelt synes jeg Match er en bedre plattform. Den er mer funlsjonsrik og avanser. Folk virker mer seriøse der også. Ellers er Facebook dating ganske bra også. 🤣 Anonymkode: 3a9c6...df5
Snok1 Skrevet mandag kl. 21:36 #12 Skrevet mandag kl. 21:36 Turpåfjell skrev (4 timer siden): Så Tinder er egentlig ubrukelig for de som ønsker noe mer enn «jakt og spenning»… Ifølge min kamerat som er der, så er Tinder lite annet enn en knullekalender.
Turpåfjell Skrevet mandag kl. 21:38 Forfatter #13 Skrevet mandag kl. 21:38 Snok1 skrev (1 minutt siden): Ifølge min kamerat som er der, så er Tinder lite annet enn en knullekalender. Ja - det er derfor jeg ikke tør å være der … føler det er litt ekkelt 1
Snok1 Skrevet mandag kl. 22:28 #14 Skrevet mandag kl. 22:28 Turpåfjell skrev (49 minutter siden): Ja - det er derfor jeg ikke tør å være der … føler det er litt ekkelt Det er nok ikke for alle, selv om det virker som om alle er der. Bortsett fra meg og deg.
Strigiformes Skrevet mandag kl. 22:59 #15 Skrevet mandag kl. 22:59 Snok1 skrev (31 minutter siden): Det er nok ikke for alle, selv om det virker som om alle er der. Bortsett fra meg og deg. Og meg 😂 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 23:38 #16 Skrevet mandag kl. 23:38 Snok1 skrev (1 time siden): Det er nok ikke for alle, selv om det virker som om alle er der. Bortsett fra meg og deg. må ikke glemme oss som er bannet fra tinder da. følger mobil-nr mitt og ingen kan komme her og si at jeg er desperat !! ellers hadde jeg byttet nr for flere år siden .............. men er helt ferdig med sånne apps akkurat nå i alle fall. jeg bare orker ikke. man må visst over i bitchy mode for at menn ikke skal gå helt amok med den lave efforten sin. Anonymkode: 5b937...d14 1
kallerobert Skrevet i går, 07:37 #17 Skrevet i går, 07:37 Strigiformes skrev (8 timer siden): Og meg 😂 og meg
AnonymBruker Skrevet i går, 07:38 #18 Skrevet i går, 07:38 kallerobert skrev (Akkurat nå): og meg Anonymkode: ce193...229
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #19 Skrevet 19 timer siden Tinder har ikke damer der. Det er jo 80% menn . Så er ikke noe annet en damer marked der . Anonymkode: 69ad1...5c5
Blue Balloon Skrevet 18 timer siden #20 Skrevet 18 timer siden Snok1 skrev (17 timer siden): Ifølge min kamerat som er der, så er Tinder lite annet enn en knullekalender. Hvorfor opplever alle dette? Har hørt flere si det. Men jeg synes jo de fleste damer der virker å være ute etter et seriøst forhold.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå