AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:06 #1 Skrevet mandag kl. 16:06 Jeg er jobbsøker og det er ikke flust av jobber i kategorien jeg er ute etter. Jeg er nå kalt inn til ett gruppeintervju til en stilling jeg nylig søkte på og er så usikker på om jeg i hele tatt skal gå på det. Reisevei/tid vil være nærmere 1,5 time, med bil til kollektiv, 2X kollektivt og gange 12-15 min. Etter jeg søkte denne stillingen er det lyst ut flere stillinger med kortere reisevei, den ene samme sted der jeg nå jobber som tilkallingsvikar, ca 10 min med bil. En stilling ca 17 min reisevei og flere stillinger med en reisevei med bil på mellom 35 og 50 min ( dessverre noe kø på noengang så reell tid kan bli lengre). En ting er reisevei, men jeg er heller ikke spesielt glad i gruppeintervju, og jeg må gjøre noen omrokkeringer i forhold jobben der jeg er vikar for å kunne gå på det intervjuet. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg har en god sjanse til å få jobb der jeg er vikar, men det kommer selvfølgelig an på de andre søkerne…. Intervjuet er før søknadsfristen på de andre er gått ut, så jeg kan ikke finne ut om det er mange aktuelle søkere før jeg evt. bestemmer meg 🤷♀️ Anonymkode: 75863...29e
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:15 #2 Skrevet mandag kl. 20:15 1,5 hver vei? Gruppeintervju i tillegg? Det intervjuet hadde jeg avlyst ja. Kunne vurdert det hvis det virkelig er drømmejobben og at jeg visste at det er muligheter for mye hjemmekontor pga den lange reiseveien. Anonymkode: 7025d...80b 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå