Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis du ikke kan si det ansikt til ansikt bør du la være å si det.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg synes at hun fortjener å vite hvordan mannen holder på. Jeg kjenner henne godt og vet at hun vil vite. Ønsker likevel ikke å stå fram som «budbringeren» men er beredt til å ta oppgaven med å trøste og støtte henne når hun vet.

Anonymkode: 7c6d1...f05

Det er veldig feigt gjort. Hvorfor kan du ikke stå for det? 

Vet mannen og venninnen at du vet, eller aner de ikke at du har denne informasjonen? Hvis de vet, så vil d et komme fram at du visste. Det er jo et svik i seg selv mot din venninne. 

Anonymkode: ba44b...1ca

• Liker 2
Skrevet

Det beste er kanskje å gå til mannen og konfrontere ham. «Jeg veit at du har et forhold til xx, enten forteller du det til yy eller så gjør jeg det!» 

En annen ting. Vi som har en vag mistanke om at mannen holder på med fler, vi ønsker den harde sannheten, uansett hvor vondt det måtte gjøre. (Sikkert med unntak) Heller et kortfatta anonymt brev i postkassa enn ingenting. Vondt gjør det, men vi vil vite. Og de som ikke vil vite, ja de vet nok litt allerede. Gi beskjed, ts!!! 

Anonymkode: 5ff2a...d64

• Liker 3
Skrevet

Er du en god venn, så tar du det opp med vedkommende face to face. Ei venninne av meg fikk melding fra et ukjent nr. om at mannen hennes var utro (noe som stemte). Hun sliter veldig med å ikke vite hvem som meldte i fra, og føler stor uro/stress over å ikke vite om noen av de hun kjenner har visst dette uten å si det til henne, og tenker mye på hvem det kan være (klarer nesten ikke stole på noen). Dette har blitt en ekstra byrde på topp av alt annet. Vær en god venn, som kan være en god støtte når hun får beskjeden som vil snu opp/ned på hennes liv ❤️

Anonymkode: b7b0d...c98

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvis de har en ordning, så er de fullstendig forberedt på å motta beskjed om hverandres tilsynelatende sidesprang. 

Hva som får deg til å tro at par som avtaler og definerer sitt forhold, vil at du og andre sladrekjærringer skal være en del av deres privatliv? Jeg får lov av kona til å ha sex med andre. Men avtalen er at det kun er sex og at hun ikke vil vite hvem de er. Så skal du komme inn å ødelegge vår avtale?

Anonymkode: 5dc10...0f0

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva som får deg til å tro at par som avtaler og definerer sitt forhold, vil at du og andre sladrekjærringer skal være en del av deres privatliv? Jeg får lov av kona til å ha sex med andre. Men avtalen er at det kun er sex og at hun ikke vil vite hvem de er. Så skal du komme inn å ødelegge vår avtale?

Ja

Anonymkode: b7b0d...c98

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg synes at hun fortjener å vite hvordan mannen holder på. Jeg kjenner henne godt og vet at hun vil vite. Ønsker likevel ikke å stå fram som «budbringeren» men er beredt til å ta oppgaven med å trøste og støtte henne når hun vet.

Anonymkode: 7c6d1...f05

Er han utro med flere. Hvis du har et bilde av den andre så skulle det være bevis nok. Utroskap er ikke greit 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette trumfer ikke prioriteringen av alle de som blir bedratt og løyet til.

Deres ordning har lavere priortet enn helsen og fremtiden til menneskene som blir ført bak lyset på verste vis. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dessuten - fakta er ikke sladder. Det er informasjon. 

Hvis dere har en slik avtale, er det ditt ansvar å sørge for at det ikke gjøres synlig. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dette trumfer ikke prioriteringen av alle de som blir bedratt og løyet til.

Deres ordning har lavere priortet enn helsen og fremtiden til menneskene som blir ført bak lyset på verste vis. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dessuten - fakta er ikke sladder. Det er informasjon. 

Hvis dere har en slik avtale, er det ditt ansvar å sørge for at det ikke gjøres synlig. 

Det må være deilig å sitte på fasiten for andres liv.

• Nyttig 1
Skrevet
Snok1 skrev (8 minutter siden):

Det må være deilig å sitte på fasiten for andres liv.

Utroskap, løgn og bedrag ødelegger så mange liv. Det er mye som står på spill. 

En av de mest traumatiserende delene ved det er når andre vet, men ikke sier noe. Jeg har jobbet spesifikt med mennesker som lider av PTSD etter utroskap og det er fullstendig hjerteskjærende. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Utroskap, løgn og bedrag ødelegger så mange liv. Det er mye som står på spill. 

En av de mest traumatiserende delene ved det er når andre vet, men ikke sier noe. Jeg har jobbet spesifikt med mennesker som lider av PTSD etter utroskap og det er fullstendig hjerteskjærende. 

Trist, javisst.

Det gir deg ingen berettigelse til å bestemme hvordan andre skal gjøre avtaler for nettopp å unngå utroskap.

Din medisin kan gjøre sykdommen verre.

La folk bestemme over egne liv, de er generelt de mest kompetente innen området.

Skrevet

Tror en anonym lapp eller beskjed uten noe form for bevis bare skaper uro og smerte for henne.

Hvem som helst kan når som helst sende en sånn lapp uansett om det har skjedd eller ikke. Dermed er det da lettere å tro på den utroe mannen som garantert vil si at det ikke er noen i det.

Anonymkode: b4475...e7d

Skrevet
Snok1 skrev (2 timer siden):

Trist, javisst.

Det gir deg ingen berettigelse til å bestemme hvordan andre skal gjøre avtaler for nettopp å unngå utroskap.

La folk bestemme over egne liv, de er generelt de mest kompetente innen området.

Hva faen er dette for svar???? Du har tydeligvis ikke erfaring selv

Anonymkode: 30c99...d58

• Liker 2
Skrevet
Snok1 skrev (3 timer siden):

Trist, javisst.

Problemet er jo at de utro bestemmer over mennesker uten å gi dem muligheten til å ta informerte valg rundt store livsavgjørelser. 

Det er et enormt amfunnsproblem som må gjøres noe med. Det koster lib, og livskvalitet for mange, for ikke å snakke om staten, gjennom sykemeldinger, mental helse m.m.

Har du bedre forslag til løsninger, enn at man er åpen med hverandre om vesentlig informasjon man sitter på? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Problemet er jo at de utro bestemmer over mennesker uten å gi dem muligheten til å ta informerte valg rundt store livsavgjørelser. 

Det er et enormt amfunnsproblem som må gjøres noe med. Det koster lib, og livskvalitet for mange, for ikke å snakke om staten, gjennom sykemeldinger, mental helse m.m.

Har du bedre forslag til løsninger, enn at man er åpen med hverandre om vesentlig informasjon man sitter på? 

Dette er utenfor tema. Lag gjerne en tråd om samfunnsproblemer forårsaket av utroskap. 

Skrevet

Er du interessert i denne kvinnen selv siden du vil trøste henne være der for henne osv? Hvem er viktigst for deg. Kvinnen eller mannen? 
Dette skjedde nemlig meg.- en Kollega til daværende samboeren  fortalte at samboeren min hadde vært utro på hytteturen de hadde vært på. Han sa han ville si det til meg fordi han synes jeg var en topp og altfor bra dame. 
det endte opp med ham han prøvde seg på meg. Og eksen min skjelte kollega/kompisen sin ut og det snakket aldri mer sammen.  Så skjønner du vil være anonym budbringer .men håper ikke du er interessert henne. 

Anonymkode: 37bad...0c9

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk en anonym SMS med budskap om min manns utroskap. Det var helt jævlig, og jeg ble fullstendig paranoid av å ikke vite hvem rundt meg som visste dette. Jeg hadde så klart mistanker allerede, men mannen fortsatte å blånekte - og jeg var fremdeles uten bevis. Jeg følte at varsleren ville oss alle vondt, men selv inkludert.

Etter en stund sto hun frem, og det var en person jeg egentlig anså som en venn. Feigheten av at hun ikke fortalte meg alt hun visste face-to-face, og at hun ville nekte meg å nekte meg å fortelle at jeg hadde fått informasjonen av henne gjorde at hun ikke lenger er min venninne. Jeg følte meg bare enda mer alene og skamfull for det jeg ble utsatt for. Jeg sliter enda med dette, stoler ikke på folk lengre…

Mitt råd er, fortell det ansikt til ansikt - eller la være. Dersom du er usikker eller redd kan du konfrontere mannen. Fortell at du vet, og at du syntes han bør fortelle det til sin kone før noen andre gjør det. Ville uansett også tatt kontakt med den vedtatte. Hun trenger å vite at hun har et nettverk i ryggen. 

Anonymkode: a64b1...13d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring og brukerdebatt.

Matas, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...