AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:23 #1 Skrevet mandag kl. 15:23 Mannen er utro mot kona. Ønsker å gjøre henne oppmerksom på dette, men vil ikke at hun skal vite at det kommer fra meg. Hvordan gjør man det? Anonymkode: 7c6d1...f05 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:27 #2 Skrevet mandag kl. 15:27 Hvorfor det? Hvem er du? Anonymkode: fba11...274 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:28 #3 Skrevet mandag kl. 15:28 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mannen er utro mot kona. Ønsker å gjøre henne oppmerksom på dette, men vil ikke at hun skal vite at det kommer fra meg. Hvordan gjør man det? Anonymkode: 7c6d1...f05 Send brev eller lag en falsk profil på fb Anonymkode: 30c99...d58 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:37 #4 Skrevet mandag kl. 15:37 Du kan vel ikke vite hva slags ordning de har? Anonymkode: 46dab...50f 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:41 #5 Skrevet mandag kl. 15:41 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan vel ikke vite hva slags ordning de har? Anonymkode: 46dab...50f Hvis de har en ordning, så er de fullstendig forberedt på å motta beskjed om hverandres tilsynelatende sidesprang. Ts, har du noe bevis du kan gi med uten at det røper hvem du er? Eller noe spesifikt du kan tipse om som hun kan få det bekreftet? Anonymkode: ba44b...1ca 6 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:43 #6 Skrevet mandag kl. 15:43 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis de har en ordning, så er de fullstendig forberedt på å motta beskjed om hverandres tilsynelatende sidesprang. Ts, har du noe bevis du kan gi med uten at det røper hvem du er? Eller noe spesifikt du kan tipse om som hun kan få det bekreftet? Anonymkode: ba44b...1ca Vet hvem han er utro med Anonymkode: 7c6d1...f05 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:47 #7 Skrevet mandag kl. 15:47 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet hvem han er utro med Anonymkode: 7c6d1...f05 Ja, men har du noe bevis som du kan gi henne hvis du tipser anonymt? Anonymkode: ba44b...1ca
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:48 #8 Skrevet mandag kl. 15:48 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men har du noe bevis som du kan gi henne hvis du tipser anonymt? Anonymkode: ba44b...1ca Når, hvor og hvem. Anonymkode: 7c6d1...f05 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:48 #9 Skrevet mandag kl. 15:48 Det er bra at du skal gi beskjed. Uansett hvordan du gir denne beskjeden må dama være i trygge omgivelser når hun får den. Å få en sånn beskjed slår beina under en. Stå fram med navn om du makter. Hun har 1000 spørsmål… Anonymkode: 5ff2a...d64 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:03 #10 Skrevet mandag kl. 16:03 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvorfor det? Hvem er du? enig i denne. Hvorfor er det viktig for deg å gi beskjed? Jeg sier ikke at jeg ikke synes det er riktig å gjøre. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort selv. Hvis det gjaldt noen jeg var glad i, så hadde jeg vel også sagt fra Anonymkode: e7d33...da0 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:11 #11 Skrevet mandag kl. 16:11 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hvorfor det? Hvem er du? Anonymkode: fba11...274 Hun fortjener å vite hvem hun er gift med. Jeg er en venn av dem Anonymkode: 7c6d1...f05 5 2 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:24 #12 Skrevet mandag kl. 19:24 AnonymBruker skrev (3 timer siden): enig i denne. Hvorfor er det viktig for deg å gi beskjed? Jeg sier ikke at jeg ikke synes det er riktig å gjøre. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort selv. Hvis det gjaldt noen jeg var glad i, så hadde jeg vel også sagt fra Anonymkode: e7d33...da0 Jeg synes at hun fortjener å vite hvordan mannen holder på. Jeg kjenner henne godt og vet at hun vil vite. Ønsker likevel ikke å stå fram som «budbringeren» men er beredt til å ta oppgaven med å trøste og støtte henne når hun vet. Anonymkode: 7c6d1...f05 3 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:36 #13 Skrevet mandag kl. 21:36 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hun fortjener å vite hvem hun er gift med. Jeg er en venn av dem Anonymkode: 7c6d1...f05 Skriv en lapp på PC, da kan ingen kjenne igjen håndskrift. Print ut og legg i konvolutt med navnet hennes på. Anonymkode: f3acc...2b7 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 04:14 #14 Skrevet tirsdag kl. 04:14 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Skriv en lapp på PC, da kan ingen kjenne igjen håndskrift. Print ut og legg i konvolutt med navnet hennes på. Anonymkode: f3acc...2b7 Nei!! bare nei. Så vanvittig ufint og ufølsomt. Det er en beskjed man trenger face to face. Ikke fra en «anonym kilde», som hun vil mistenke alle for å være avsender. Enda et tillitsbrudd Anonymkode: df38d...9ee 3 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 06:41 #15 Skrevet tirsdag kl. 06:41 Jeg er enormt skeptisk til denne måten å gjøre det på, det legger mer uro til det som allerede er enorm uro. På en måte hjelper det at du er venn av henne, og ikke bare en fremmed som kaster en håndgranat inn i et hus og putter begge fingrene i ørene og snur ryggen til og aner null om skader eller kan bidra til å hjelpe. MEN - når du er venn så burde du jo også ha ballene til å si det ansikt til ansikt... HVIS du absolutt skal blande deg inn, så er dette den snilleste måten å gjøre det på. Måten du velger, er litt stygg og svært pysete. Skal du absolutt gjøre det på denne grumsete måten, så er jo ikke det noe vanskelig. Lag en falsk epost eller some-profil (instagram, facebook etc..) og send melding, eller print ut et godt gammeldags brev og send i posten med hennes navn på. Anonymkode: 9d1e6...cb0 6
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 06:47 #16 Skrevet tirsdag kl. 06:47 Det går an å si til henne at hun kan sjekke sin manns relasjon med xx, da velger hun selv hva hun vil gjøre med informasjonen. Å sende anonyme meldinger er grusomt, å sende bevis er grusomt. La henne velge. Svar på de spørsmål du evt vet svaret på. Ikke pådytt henne info hun ikke ber om. Anonymkode: da2e9...bb3 2 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 06:52 #17 Skrevet tirsdag kl. 06:52 Hvis du vil at hun skal vite, fortell den utro tosken at du gir han f.eks 2 dager på å tilstå, hvis ikke forteller du det. Hvis du er en nær venn, finner du nok fort ut om han har fortalt det. Dette burde du gjort straks du fant det ut. Det er grusomt å høre fra andre at mannen har vært utro, og enda værre blir det om den andre, som liksom er en venn, har visst det lenge uten å si noe. Det blir dobbelt svik, og ekstra ydmykelse, dess flere som vet. Anonymkode: 886db...404 4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:17 #18 Skrevet tirsdag kl. 07:17 En venn som vet om utroskap, men ikke sier noe blir fort en perifer bekjent. Hvis du er hennes venn sier du det til henne. Enkelt og greit. Skal hun sviktes av både mannen og deg? Anonymkode: e3350...643 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:01 #19 Skrevet tirsdag kl. 08:01 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvorfor det? Hvem er du? Anonymkode: fba11...274 Sidedamen såklart. Anonymkode: d4eb7...696
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:03 #20 Skrevet tirsdag kl. 08:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er enormt skeptisk til denne måten å gjøre det på, det legger mer uro til det som allerede er enorm uro. På en måte hjelper det at du er venn av henne, og ikke bare en fremmed som kaster en håndgranat inn i et hus og putter begge fingrene i ørene og snur ryggen til og aner null om skader eller kan bidra til å hjelpe. MEN - når du er venn så burde du jo også ha ballene til å si det ansikt til ansikt... HVIS du absolutt skal blande deg inn, så er dette den snilleste måten å gjøre det på. Måten du velger, er litt stygg og svært pysete. Skal du absolutt gjøre det på denne grumsete måten, så er jo ikke det noe vanskelig. Lag en falsk epost eller some-profil (instagram, facebook etc..) og send melding, eller print ut et godt gammeldags brev og send i posten med hennes navn på. Anonymkode: 9d1e6...cb0 Hvor mange er det ikke som har varslet venner men forholdet varer og varsleren blir beskyldt for løgn? Den utro blånekter og den som har blitt gjort dette mot er i fornektelse. Anonymkode: d4eb7...696 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå