Hanne67 Skrevet mandag kl. 13:41 #1 Skrevet mandag kl. 13:41 (endret) Jeg er utrolig glad i påskekrim, og akkurat nå går det i Shetland, - sesong 9. De to første episodene ble sendt igår, de to neste ikveld og så de to siste på onsdag kveld. Noen som har noen tanker om hvem de tror er morderen? Endret mandag kl. 14:19 av Hanne67
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:35 #2 Skrevet mandag kl. 21:35 Enten han som fant offeret eller moren eller bestefaren i nabohuset med den gravide tenåringen. Anonymkode: 678b7...f00 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:37 #3 Skrevet mandag kl. 21:37 Eg veit det. Men seier det ikkje. Anonymkode: dbce5...6ae 1
Hanne67 Skrevet tirsdag kl. 10:05 Forfatter #4 Skrevet tirsdag kl. 10:05 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Enten han som fant offeret eller moren eller bestefaren i nabohuset med den gravide tenåringen. Anonymkode: 678b7...f00 Jeg er også litt bekymret for faren og det hissige temperament hans, men det blir kanskje litt for opplagt. Ellers pleier ofte morderen å være den som blir mistenkt minst, og i så måte tror jeg litt på sønnen til offeret. I tillegg har jo den ene etterforskeren et godt øye til han, og ser kanskje ikke helt klart. Han er den som arver pengene hennes, og et motiv der. Litt usikker på hvorfor hun gamle kona (Lana) tente på, men tror hun har sett noe og ville skjule spor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå