AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Vi skal til syden med to barn. Skal bo på barnevennlig Ving hotell. Klarer ikke helt å lese meg frem til om de vil at barna skal bruke badebleie i bassengene når de bader eller om vi kan bruke badetruse (slik man har på babysvømming). Noen som har vært på Ving hotell og vet? Er det sånn at man ikke trenger å ha med badehåndklær fordi hotellet har? Man kan ta de med på stranden og alt mulig? Anonymkode: b413f...6b6 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Ving har litt miljøfokus så de henter ikke og leverer ut sengetøy og håndklær hver dag. Vi fikk to per person hver gang, så vi kunne ta med på stranden. Badebleiene kan ikke jeg hjelpe med. Anonymkode: 10faf...2b5
mommyaka Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Ta med egebr håndkle..ofte må du leie håndklær..men ikke alle har det. Hva holder inn tiss? Bade bleie ville jeg tatt med
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden mommyaka skrev (4 minutter siden): Ta med egebr håndkle..ofte må du leie håndklær..men ikke alle har det. Hva holder inn tiss? Bade bleie ville jeg tatt med Ingenting holder inn tiss i basseng. TS de 2 vinghotellene jeg har vært på hadde ingen spesielle regler i bassenget. Vi brukte badebleier med badetøy utenpå, det holder på bæsj. Sjekk ofte. Det ene kunne man bytte håndklær når man ville, det andre kunne man bytte annenhver dag ca. Vi tok ikke med egne store men hadde med badeponcho til barn som fungerte som håndkle. Tenkte man kan kjøpe et der om man ser man trenger eventuelt men holdt med poncho+hotellets for oss. Anonymkode: 348d1...750 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Pleier å stå om det er strandhåndklær under rom og leiligheter og hva som er på rommet du har valgt. Anonymkode: 7041b...a10
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Vi skal på ving hotell på Kreta i Juli, minste er enda bleiebarn, vi har med badebleier. Håndkle har vi med selv evnt kjøper der nede om vi ikke får plass i koffert. Anonymkode: 048c9...e2b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå