Gå til innhold

Tips til gave gutt 7 år

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har ikke barn selv og trenger hjelp til bursdagsgave gutt 7 år. Han ønsker seg ikke noe spesielt, så jeg leter halvt i blinde. 

Er dette gøy?:

https://www.ark.no/produkt/dropzone-nordic-smartgames-5414301526117?gad_source=1&gad_campaignid=20660746302&gclid=CjwKCAjwvqjOBhAGEiwAngeQnW2Mpq3B84Thz271NRWCwP2S9kZ-fDqdjxywV9mJChvH3bjGoPnxcxoC5gQQAvD_BwE

Eller noe sånt? (Er redd for at jeg oppfordrer til å sikte på folk osv., men det ser aktiviserende ut)

https://www.extra-leker.no/laser-x-ultra-blaster-2-stk-micro-double-b2?_gl=1*139rfgr*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=CjwKCAjwvqjOBhAGEiwAngeQndXvN2KJnHAf7ukBg1YsuEbeMS0ilzS2lgfHYZoukChdthO0oxtRkBoCakAQAvD_BwE

Har kikket på trelabyrint med kuler også, da jeg tror denne herren kan like å sysle for seg selv. Kan hende det er kjedelig for dagens barn?

Ellers er han glad i det som spirer og gror. Men tror de har det meste innen hagesaker hjemme fra før, dessverre. 

Plis tips! Budsjett ca 350kr

Anonymkode: 649fc...be3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

iPhone 17

Anonymkode: f8725...c6c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

iPhone 17

Anonymkode: f8725...c6c

Feil familie. Han har ikke iPad utenom skolearbeid, og visste gjennom barnehagen ikke alt man kan se på og gjøre med en smarttelefon. Du er morsom. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hei! Jeg har ikke barn selv og trenger hjelp til bursdagsgave gutt 7 år. Han ønsker seg ikke noe spesielt, så jeg leter halvt i blinde. 

Er dette gøy?:

https://www.ark.no/produkt/dropzone-nordic-smartgames-5414301526117?gad_source=1&gad_campaignid=20660746302&gclid=CjwKCAjwvqjOBhAGEiwAngeQnW2Mpq3B84Thz271NRWCwP2S9kZ-fDqdjxywV9mJChvH3bjGoPnxcxoC5gQQAvD_BwE

Eller noe sånt? (Er redd for at jeg oppfordrer til å sikte på folk osv., men det ser aktiviserende ut)

https://www.extra-leker.no/laser-x-ultra-blaster-2-stk-micro-double-b2?_gl=1*139rfgr*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=CjwKCAjwvqjOBhAGEiwAngeQndXvN2KJnHAf7ukBg1YsuEbeMS0ilzS2lgfHYZoukChdthO0oxtRkBoCakAQAvD_BwE

Har kikket på trelabyrint med kuler også, da jeg tror denne herren kan like å sysle for seg selv. Kan hende det er kjedelig for dagens barn?

Ellers er han glad i det som spirer og gror. Men tror de har det meste innen hagesaker hjemme fra før, dessverre. 

Plis tips! Budsjett ca 350kr

Erfaringen hos oss med kulebane er at det gikk fort over.
Her i huset går det i Hotwheels. Hva med noe insektssett for barn? Prøver og tenke hva mitt barn ønsket seg 🙈 Men det gikk i bøker. Du vil kanskje få tips om Lego, men min erfaringen er at ikke alle digger Lego. 

Anonymkode: e0ee6...12c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Erfaringen hos oss med kulebane er at det gikk fort over.
Her i huset går det i Hotwheels. Hva med noe insektssett for barn? Prøver og tenke hva mitt barn ønsket seg 🙈 Men det gikk i bøker. Du vil kanskje få tips om Lego, men min erfaringen er at ikke alle digger Lego. 

Anonymkode: e0ee6...12c

Takk! Kjenner på at Lego ikke er så aktuelt, ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Veldig mange foreldre synes at våpen ikke er leker, så se an foreldrene. 
Kulebane er 7-åringen her litt ferdig med. 
Min elsker Lego, men forstår det ikke aktuelt. 
Vi spiller Ryktet går, Miks Max, Alias, den forsvunnede diamant og Ticket to Ride. 

Anonymkode: 9c446...14e

AnonymBruker
Skrevet

Hei du! Synes den kulebanen så fin ut, jeg. Ser at noen har erfaring med at interessen gikk fort over, men det kommer kanskje litt an på typen barn. Han du skal kjøpe til liker å sysle litt for seg selv, så kanskje det er et godt valg for ham.

Selv finner jeg ofte noe på lekeplassen.no - der lister de opp leker og hobbyartikler ut fra alder. Ofte fine priser også.  Nå blir din 7 år, da tittet jeg kjapt på alder fra 8 år (for spennet gikk fra 5-7 år) - og, fant feks denne dronesaken: https://lekekassen.no/fly-eagle-rc-drone-2-4g-groenn-s9206-lh-x31

Lykke til med gavevalget!💝

Anonymkode: 19fcc...802

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hei du! Synes den kulebanen så fin ut, jeg. Ser at noen har erfaring med at interessen gikk fort over, men det kommer kanskje litt an på typen barn. Han du skal kjøpe til liker å sysle litt for seg selv, så kanskje det er et godt valg for ham.

Selv finner jeg ofte noe på lekeplassen.no - der lister de opp leker og hobbyartikler ut fra alder. Ofte fine priser også.  Nå blir din 7 år, da tittet jeg kjapt på alder fra 8 år (for spennet gikk fra 5-7 år) - og, fant feks denne dronesaken: https://lekekassen.no/fly-eagle-rc-drone-2-4g-groenn-s9206-lh-x31

Lykke til med gavevalget!💝

Anonymkode: 19fcc...802

Takk for tips! Den dronen så kul ut. Jeg rekker ikke å handle på nett nå som påska kommer midt i, litt urutinert av meg. Men kan hende jeg finner noe lignende på f.eks. Elkjøp her i byen.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Penger så de kan kjøpe noe de ønsker seg. 

Anonymkode: 3b413...fb7

• Nyttig 1
Skrevet

Kinogavekort🍿
Uteleker f.eks. ball.

Mine gutter elsket begge lego i den alderen 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
A-mamma skrev (4 timer siden):

Kinogavekort🍿
Uteleker f.eks. ball.

Mine gutter elsket begge lego i den alderen 

Vurderer gavekort på litt forskjellig steder. Takk for tips! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gutten min digget Tryllesett og Eksperimentsett når han var 7 år. Ellers er det alltid kjekt med nye ball, Basketball, Sprettballer, eller litt forskjellig sommerleker. 

Anonymkode: 6b207...269

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høyeste ønsket til min gutt som fyller 7 år straks er drone. Radiostyrt bil som tåler litt røff kjøring er også populært. 

Anonymkode: dec1f...29e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Gutten min digget Tryllesett og Eksperimentsett når han var 7 år. Ellers er det alltid kjekt med nye ball, Basketball, Sprettballer, eller litt forskjellig sommerleker. 

Anonymkode: 6b207...269

Jeg kikket både på et tryllesett og noe hvor han kan lage slimete dyr, så det er ikke dumt! Ideen består 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Høyeste ønsket til min gutt som fyller 7 år straks er drone. Radiostyrt bil som tåler litt røff kjøring er også populært. 

Anonymkode: dec1f...29e

Takk!

AnonymBruker
Skrevet

Rubiks kube er en greie for min 7 åring. Han klarer ikke å løse den vanlige kuben, men han har fått denne som han sysler med og synes er morsom. 
https://www.ark.no/produkt/rubiks-traks-150-portal-778988502969?gad_source=1&gad_campaignid=23260267142&gbraid=0AAAAAD22RQEvmWmLDHECuU4IQ7N8icVZt&gclid=CjwKCAjwvqjOBhAGEiwAngeQnVNvbsB-aQw27U7OR0Gdbu9lNCyrBQwM-RAgQh_AMF6A4LPGEbtKdhoCio0QAvD_BwE

Anonymkode: 4216d...969

AnonymBruker
Skrevet

det er nok bedre å spørre foreldre det er ikke sånn at alle barn på den aldren liker det samme

Anonymkode: 3f0e8...60f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

det er nok bedre å spørre foreldre det er ikke sånn at alle barn på den aldren liker det samme

Anonymkode: 3f0e8...60f

Jeg har gjort det, men fikk ingen ønsker 😊

AnonymBruker
Skrevet

Kulebane har vært populært her. Vi har gravitrax, så de tar det frem nå og da 🙂

Ellers er det jo tid for uteleker. Guttegjengen her var veldig gira på sånne insektssett i fjor. Og alt som kan brukes på trampoline, fotball (feks ball + sånn strikk som du kan feste den i) og sykling (feks stæsj til sykkelen). Såpebobler, kritt for å tegne på veien med, utespill er også forbruksvarer nå utover. 

Andre tips kan være brettspill, lego, playdoh, kule klær, caps, solbriller..

Anonymkode: 5c949...3f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...