AnonymBruker Skrevet 30. mars #1 Skrevet 30. mars Når jeg løper inne på tredemølle på treningssenter så svetter jeg som en gris. Jeg løper i minst mulig, en t-skjorte og splitt shorts. Noen treningssentere er så varme at jeg nesten koker. Hvordan klarer spesielt jenter å trene i lang tights og hele topper? Anonymkode: 83ff5...8aa
AnonymBruker Skrevet 30. mars #2 Skrevet 30. mars Alternativet til tights og hele topper er at jeg dusjer naboen i svetten som spruter, noe jeg ikke ønsker. Derfor er ditt alternativ med shorts og løs t-skjorte ikke aktuelt for min del når jeg trener kondisjon sammen med andre, (Jeg foretrekker å trene kondisjon alene, enten ute eller på egen mølle hjemme, av denne grunn) Anonymkode: 18ec3...890 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars #3 Skrevet 30. mars Er jo bedre at svetten går inn i stoffet i stedet for å renne nedover bein og armer. Forstår ikke helt hva du mener egentlig. Tenker hygienemessig er det bedre med mer klær Anonymkode: a9333...ccf 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars #4 Skrevet 30. mars Samme her, det bare renner av meg. Må bruke håndkle for å tørke. Hadde seriøst dødd.... ser en del eldre som bruker ull også!! Anonymkode: fcac3...fd5 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #5 Skrevet 1. april Det er vel så enkelt som at vi alle har ulik svetteproduksjon. Spesielt for oss damer så vil også svetteproduksjonen kunne variere etter syklus. Jeg svetter som en foss i dagene før mensen, da drypper det av meg etter halvannen kilometer på mølla. Under mensen så kan jeg løpe 10 km og kun svette litt i ansiktet og på ryggen. Det er også varierende hvor mye man tar i, og hvilken form man er i. Jeg svetter ikke like mye når jeg jogger rolig, samtidig som jeg leser nyheter eller legger kabal, men svetter veldig når jeg løper intervaller. Min oppvarming før styrketrening er ofte en halvtime i rolig jogg på mølle, mens den samme økten vil være en hel løpeøkt for andre. Og min styrkeøkt tilsvarer restitusjonsøkt for andre. Anonymkode: a886e...426
AnonymBruker Skrevet 1. april #6 Skrevet 1. april Det er ikke farlig å svette da. Jeg tenker at det er bedre at klærne mine tar svetten. Anonymkode: 95821...64e
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:25 #7 Skrevet lørdag kl. 07:25 Svettet som en gris i dag også. EI jente stirret på meg 😐 Anonymkode: 83ff5...8aa
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:44 #8 Skrevet lørdag kl. 15:44 Skjønner ikke problemet? En svette dame på gymmet er sexy. Anonymkode: 88473...41e
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:54 #9 Skrevet lørdag kl. 15:54 AnonymBruker skrev (På 30.3.2026 den 8.18): Når jeg løper inne på tredemølle på treningssenter så svetter jeg som en gris. Jeg løper i minst mulig, en t-skjorte og splitt shorts. Noen treningssentere er så varme at jeg nesten koker. Hvordan klarer spesielt jenter å trene i lang tights og hele topper? Anonymkode: 83ff5...8aa Er heldig med at vår er iskald, men gruer meg til sommeren. Da er det nok grisevarmt der. Anonymkode: 53943...832
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå