AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:18 #1 Skrevet mandag kl. 06:18 Når jeg løper inne på tredemølle på treningssenter så svetter jeg som en gris. Jeg løper i minst mulig, en t-skjorte og splitt shorts. Noen treningssentere er så varme at jeg nesten koker. Hvordan klarer spesielt jenter å trene i lang tights og hele topper? Anonymkode: 83ff5...8aa
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:06 #2 Skrevet mandag kl. 07:06 Alternativet til tights og hele topper er at jeg dusjer naboen i svetten som spruter, noe jeg ikke ønsker. Derfor er ditt alternativ med shorts og løs t-skjorte ikke aktuelt for min del når jeg trener kondisjon sammen med andre, (Jeg foretrekker å trene kondisjon alene, enten ute eller på egen mølle hjemme, av denne grunn) Anonymkode: 18ec3...890
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:21 #3 Skrevet mandag kl. 10:21 Er jo bedre at svetten går inn i stoffet i stedet for å renne nedover bein og armer. Forstår ikke helt hva du mener egentlig. Tenker hygienemessig er det bedre med mer klær Anonymkode: a9333...ccf 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:30 #4 Skrevet mandag kl. 10:30 Samme her, det bare renner av meg. Må bruke håndkle for å tørke. Hadde seriøst dødd.... ser en del eldre som bruker ull også!! Anonymkode: fcac3...fd5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå