Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #1 Del Skrevet 10. april 2006 Lurte på om noen vet om butikker som selger påskeegg med fyll? Da tenker jeg smågodt...Narvesen f.eks.?? Eller blir jeg nødt for å fylle dem selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 10. april 2006 #2 Del Skrevet 10. april 2006 Maxi har fylte påskeegg, tror de kostet 49 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. april 2006 #3 Del Skrevet 10. april 2006 ellers har de jo poser med påskegodt, så da trenger du jo bare å fylle de ved å tømme posen med ferdigblandet godteri rett opp i egget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 10. april 2006 #4 Del Skrevet 10. april 2006 Ser at gomp har noen påskeegg, ellers har ikea noen egg med litt diverse gotteri. Ellers er jo et godt alternativ som aline sier å kjøpe ferdig pakke med godteri. Forresten, det går an å legge andre ting enn godteri i eggene også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #5 Del Skrevet 10. april 2006 Sjokoladebasaren på kjøttbasaren i Bergen har utrolig flotte fylte påskeegg. Der har jeg kjøpt de siste årene, og har vært strålende fornøyd. Noe av konfekten deres passer jo ikke til barn, men det er bare å si at det er til barn så fyller de et passende lekkert egg til dem. Dette høres nesten ut som reklame, men de to siste årene har dette blitt min favoritt butikk. Bare godord å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #6 Del Skrevet 10. april 2006 europris har, men "min" butikk er utsolgt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå