Anne58 Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Hei! Jeg vurderer å ta en master i barnevernsarbeid på heltid på VID (vitenskapelig høgskole). Er det noen her som har erfaring med skolen? Og spesifikt innenfor barnevernsarbeid? Jeg er klar over at det er en privatskole og at jeg må betale, så ønsker ikke å starte på en skole som er dårlig. Basert på det jeg har lest så er VID akkreditert som betyr at graden herifra er på lik linje med de fra universiteter. Det vil koste ca 60 000kr for en toårig master, som ikke er så ille. Undervisningene er samlingsbasert, noe som tilsier at jeg kan jobbe fulltid ved siden av. Derfor virker det som en bra skole i mine øyne, men jeg vil gjerne høre med noen som har gått der og erfart studieløpet og evt jobbsøking i etterkant.
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Jeg tok bachelor i sosialt arbeid samlingsbasert. Hadde en flott studietid med forelesere som så oss og etter hvert kjente oss godt. Den faglige kvaliteten på forelerese er høy, og du har noen gode ringrever der som har mye god forskning bak seg 🙂 Jeg begynte på en Master der, og det er familiære årsaker, ikke skolens, at jeg ikke fullførte. God oppfølging i tiden jeg var Masterstudent Jeg har alltid hatt jobb etter studiet, erfaringen er at det ikke er noen forskjell på om jeg hadde tatt den der eller på f.eks HVL. . Anonymkode: 1e7b8...c42
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå