AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Hei! Tenkte jeg skulle benytte meg av salget, og kjøpe vinterdress til en gutt på 3 år. Men siden jeg ikke har små barn selv lengre, er jeg ikke helt oppdatert på barneklær. Jeg har sett på Reima, Isbjørn of Sweden og Kattnakken. Hva anbefaler dere? Jeg vil at den skal ha høy vannsøyle, men samtidig puste. Være slitesterk og ha god passform. Setter pris på gode råd. Anonymkode: f61e9...43b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Hvor langt er et tau? Det er dessverre like vanskelig å svare på som det du spør om. Alle barn og foreldre er så forskjellige, barn på hva som er rett passform og voksne på hva de foretrekker, også kommer størrelse inn i bildet, det varierer stort og kan være vanskelig å råke rett for neste sesong. Alle merkene er gode merker. Selv er vi glad i reima Stavanger, god passform på ungen her. Anonymkode: b1210...85c 1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Hvor bor barnet? Kattnakken er best på regntøy! Isbjørn of Sweden - god til å løpe i, men tynn Reima Stavanger er den jeg liker best. Bor på Østlandet Anonymkode: af0c2...96f 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Barnet bor i Trøndelag, dvs. mye regn, men også kalde dager. Anonymkode: f61e9...43b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor bor barnet? Kattnakken er best på regntøy! Isbjørn of Sweden - god til å løpe i, men tynn Reima Stavanger er den jeg liker best. Bor på Østlandet Anonymkode: af0c2...96f Er Isbjørn tynn? De jeg har kjent på, kjentes veldig tykke ut 🤔 Anonymkode: f61e9...43b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå