Gå til innhold

Erfaring med Philips elektrisk mopp?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd Philips one up elektrisk mopp? Jeg har en funksjonsnedsettelse og synes gulvvask er tungt, så vurderer å kjøpe en slik for å lette arbeidet. Del gjerne dine erfaringer! 

Anonymkode: 1bbde...9e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 3000-modellen (den billigste) og er helt ekstremt fornøyd. Å vaske gulvet er mye enklere og tar mye kortere tid. Det er bare å dra moppen over gulvet, må ikke styre med vaskevann i bøtte som må bæres rundt og skittenvann som byttes og klut som må skylles og vris opp. Jeg syntes gulvene blir renere også, sammenlignet med vanlig gulvvask. 

Moppen er for meg verdt hver krone og vel så det, og jeg anbefaler den på det sterkeste. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke elektrisk mopp, men kjøpte denne på Black Friday (til 1000,- dyrere tror jeg).

https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/stovsugere-og-rengjoring/robotstovsuger/dreame-x50-ultra-robotstovsuger-r2489a-hvit/979512?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NO - Shopping - AO - OTHER - Branded&utm_id=18480581483&gad_source=1&gad_campaignid=18480581483&gbraid=0AAAAAD-SSgRGXKxnNxsXDi7-ym6ryQo-u&gclid=Cj0KCQjw4a3OBhCHARIsAChaqJPP56_R4bMkfMp0fVusxY4MefFOhiJN4GCokjhVSW5XjQEhxZERieIaAl-ZEALw_wcB

Jeg har brukt en roborock i mange år, så når den sang på siste verset så slo jeg på stortromma. Og jeg angrer ikke, det er en fantastisk investering, og jeg lar gjerne være å reise på ferie en sommer for å å slippe å vaske gulvet. 

Anonymkode: 6bd39...9b9

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har og jeg er kjempefornøyd 😃

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg fikk Philips sin elektriske mopp til jul og jeg elsker den. Gulvene blir betydelig renere, på kortere tid og med mindre innsats fra meg 🙂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har den og gulvet blir vaskey mye hyppigere fordi den står klar til en hver tid. Vaske gulvet gjerne 1-3 ganger om dagen. Den er litt tung, så om funksjonsnedsettelsen går på armstyrke så ville jeg testet den i butikken først. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Snickersogtwist skrev (4 timer siden):

Jeg har den og gulvet blir vaskey mye hyppigere fordi den står klar til en hver tid. Vaske gulvet gjerne 1-3 ganger om dagen. Den er litt tung, så om funksjonsnedsettelsen går på armstyrke så ville jeg testet den i butikken først. 

Enig - den er litt tung faktisk. Vasker du gulvet flere ganger daglig..?

Anonymkode: 57e17...656

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...