Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere fortelle om situasjoner dere kjenner til som har endt med utroskap? Ei venninne av meg var utro på toalettet på en fest. En jeg kjenner var utro på pauserommet på arbeidsplassen sin. Har dere andre eksempler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På ferie er en god anledning. Ellers kan man gjøre det rett under nesen på sin kjære, ved å dra til han andre og si man skal til venninner osv. Ikke noe problem.

Bare husk å slette meldinger/anropslogg, og informer venninnen du liksom er hos.

Gjest gjest1
Skrevet

Helgeturer borte, med jobben eller med en vennegjeng, mens partner er hjemme.

Skrevet

Alle situasjoner der de tror de klarer skjule det.

Skrevet

pÅ JOBB - der det er mye reising.

Noen yrke eksempler er : piloter, flyvertinner, forpleiningsassistenter, kapteiner, matros osv.. de som jobber med reiser.. særlig på båt/cruiseskip..fordi muligheten er der, og anledningen til å være utro er mye større enn hjemme.. Det er liksom to forskjellige liv. Hjemme og på jobb. Og kjæresten hjemme har ikke mulighet til finne det ut i det hele tatt.

Det har vel også noe med at man er for mye borte fra kjæresten.. og dermed blir enten fristet av fristelsen eller at det bare skjedde. :forvirret:

Gjest Gjesta
Skrevet
Alle situasjoner der de tror de klarer skjule det.

Skriver under på den.

Skrevet

På meg virker det som at mange er utro når de er på reiser. F.eks. en venninnetur til syden, eller et lengre seminar med jobben. Det er som folk tror at de er på en annen planet, i et annet liv eller tilværelse enn det de lever hjemme i hverdagen, og lar seg rive med fordi det virkelige livet er fjernet fra bevisstheten deres... :forvirret:

Skrevet
På meg virker det som at mange er utro når de er på reiser. F.eks. en venninnetur til syden, eller et lengre seminar med jobben. Det er som folk tror at de er på en annen planet,  i et annet liv eller tilværelse enn det de lever hjemme i hverdagen, og "lar seg rive med" fordi det "virkelige livet" er FJERNET fra bevisstheten deres...  :forvirret:

helt enig :enig: :enig_anim: :enig: :enig_anim: :tommel::tommel:

Skrevet

De jeg har hørt om og sett selv har vært utro er det på seminar/kurs/konferanser, firmafester, fester, på toalettet på et utested, ONS fra byen, nachspiel, i bøttekottet på arbeidsplassen, osv. ...og selvfølgelig: på reiser/turer!

:sjarmor:

Skrevet

I alle de tilfellene jeg har sett så har det startet på jobben. Noen ganger i forbindelse med jobbreiser - andre ganger har forholdet startet på selve jobben.

Skrevet
I alle de tilfellene jeg har sett så har det startet på jobben. Noen ganger i forbindelse med jobbreiser - andre ganger har forholdet startet på selve jobben.

:Nikke::Nikke::enig:

Skrevet

Vi har hatt noen tilfeller av utroskap på jobben. Tror mange klarer å skjule det jeg - og ikke bare tror de klarer å skjule det.

Gjest -eline-
Skrevet

...for min del så var det på kurs med jobben... og jeg vet om mange som har gjort det samme. Tror Datajente er inne på noe viktig der ja.

Gjest King James II
Skrevet (endret)

Når de har muligheten vil jeg tro..

Men jeg kan egentlig forstå at folk er utro jeg er jo kjedelig med bare en person og holde på med helle tiden.

Endret av Trajan Cicero
Gjest Gjest_Bettina_*
Skrevet

Enig med flere her, tror vi alle er det når vi har muligheten. Ja, selv de mest prektige av oss er det.

Og når har vi muligheten? Det blir vel mest på reiser, turer, konferanser, kurs m/ overnattinger, fester, osv. og gjerne gjennom jobb, det er tross alt der de felste av oss (?) tilbringer mest tid.

:)

Gjest Gjest_Sissel_*
Skrevet

Men jeg kan egentlig forstå at folk er utro jeg er jo kjedelig med bare en person og holde på med helle tiden.

Der er vi helt enige...bare en hele tiden er faktisk utrolig ensformig. Litt utroskap skaper variasjon og glede inn i ekteskapet.

:)

Skrevet

Utroskap forstår jeg meg ikke på, hvorfor ikke gjøre det slutt da hvis en er drittlei av den samme personen. Har blitt "lurt" selv og guuud det er ødeleggende med hensyn til tilitt til kommende partnere.

Hvor folk er utro, i fylla eller på jobb, reiser vil jeg tro..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...