Gå til innhold

Krangler barna dere med venner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på barn. De elsker å ha besøk og være på besøk. Men så mye krangling, gråting og generelt "drama". Er dette vanlig, eller er det mitt barn som drar i gang, og er "vanskelig". 

Det er snakk om jenter i 6 årsalderen. 

Anonymkode: f2c01...4eb

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan jo forstå at du datteren din sliter med følelsesregulering (og dermed ofte havner i krangler og "drama") når kunnskapsnivået ditt er SÅ lavt, at du sier "jeg skjønner meg ikke på barn"…. 🤣

Kan du ikke følge med på datteren din sine relasjoner og seøv avgjøre om det er hun som drar i gang dramaet?

Anonymkode: d76a8...de0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kan jo forstå at du datteren din sliter med følelsesregulering (og dermed ofte havner i krangler og "drama") når kunnskapsnivået ditt er SÅ lavt, at du sier "jeg skjønner meg ikke på barn"…. 🤣

Kan du ikke følge med på datteren din sine relasjoner og seøv avgjøre om det er hun som drar i gang dramaet?

Anonymkode: d76a8...de0

Takk for nyttig og informativt svar. 

Nå føler jeg meg mye bedre og forholdet til datteren min kommer til å bli mye bedre. Nå "ser" jeg med en gang hva som er feil. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på barn. De elsker å ha besøk og være på besøk. Men så mye krangling, gråting og generelt "drama". Er dette vanlig, eller er det mitt barn som drar i gang, og er "vanskelig". 

Det er snakk om jenter i 6 årsalderen. 

Mnjaa,  her er det en del krangling og uenigheter, men som regel er det den samme ungen som starter 

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig 

Anonymkode: 699a1...50d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ungene min er dramaqueenen, dessverre. Heldigvis en inkluderende og raus vennegjeng, så det går enn sånne lenge greit.

Anonymkode: b26b2...0dd

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
kjærring skrev (1 time siden):

Mnjaa,  her er det en del krangling og uenigheter, men som regel er det den samme ungen som starter 

Er r 🙈

Ungene min er dramaqueenen, dessverre. Heldigvis en inkluderende og raus vennegjeng, så det går enn sånne lenge greit.

Anonymkode: b26b2...0dd

l. 🙈

Endret av kaleidoskop

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...