AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Jeg skjønner meg ikke på barn. De elsker å ha besøk og være på besøk. Men så mye krangling, gråting og generelt "drama". Er dette vanlig, eller er det mitt barn som drar i gang, og er "vanskelig". Det er snakk om jenter i 6 årsalderen. Anonymkode: f2c01...4eb 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Jeg kan jo forstå at du datteren din sliter med følelsesregulering (og dermed ofte havner i krangler og "drama") når kunnskapsnivået ditt er SÅ lavt, at du sier "jeg skjønner meg ikke på barn"…. 🤣 Kan du ikke følge med på datteren din sine relasjoner og seøv avgjøre om det er hun som drar i gang dramaet? Anonymkode: d76a8...de0 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan jo forstå at du datteren din sliter med følelsesregulering (og dermed ofte havner i krangler og "drama") når kunnskapsnivået ditt er SÅ lavt, at du sier "jeg skjønner meg ikke på barn"…. 🤣 Kan du ikke følge med på datteren din sine relasjoner og seøv avgjøre om det er hun som drar i gang dramaet? Anonymkode: d76a8...de0 Takk for nyttig og informativt svar. Nå føler jeg meg mye bedre og forholdet til datteren min kommer til å bli mye bedre. Nå "ser" jeg med en gang hva som er feil. Anonymkode: f2c01...4eb 1
kjærring Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner meg ikke på barn. De elsker å ha besøk og være på besøk. Men så mye krangling, gråting og generelt "drama". Er dette vanlig, eller er det mitt barn som drar i gang, og er "vanskelig". Det er snakk om jenter i 6 årsalderen. Anonymkode: f2c01...4eb Mnjaa, her er det en del krangling og uenigheter, men som regel er det den samme ungen som starter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Ungene min er dramaqueenen, dessverre. Heldigvis en inkluderende og raus vennegjeng, så det går enn sånne lenge greit. Anonymkode: b26b2...0dd 1
kaleidoskop Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden (endret) kjærring skrev (1 time siden): Mnjaa, her er det en del krangling og uenigheter, men som regel er det den samme ungen som starter Er r 🙈 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ungene min er dramaqueenen, dessverre. Heldigvis en inkluderende og raus vennegjeng, så det går enn sånne lenge greit. Anonymkode: b26b2...0dd l. 🙈 Endret 4 timer siden av kaleidoskop
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå