Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 Dama mi fortalte meg i sted at hun fikk besøk av en kompis. De skulle se film hos henne. Er ikke dette litt suspekt? Han er singel og bor en time unna henne. Er jeg paranoid når jeg mener han er ute etter noe? Er jeg usaklig dersom jeg tror at hun er utro?
Gjest camillo Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 Dama mi fortalte meg i sted at hun fikk besøk av en kompis. De skulle se film hos henne. Er ikke dette litt suspekt? I mine øyne: nei. Han er singel og bor en time unna henne. Er jeg paranoid når jeg mener han er ute etter noe? Ja. Er jeg usaklig dersom jeg tror at hun er utro? ← JA.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 Tror du virkelig hun ville fortalt deg om det hvis det var ugler i mosen? Tror du skal ta det helt med ro. Det er nok snakk om en hvilken som helst venn som tilfeldigvis er mannlig.
Gjest Kålungen Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 Hadde det vært noe å bekymre seg for ang de to, hadde hun nok ikke sagt noe til deg......
v2rocket Skrevet 10. april 2006 #6 Skrevet 10. april 2006 Er ikke dere som svarer trådstarter litt naive? I hvertfall når det gjelder hva han er ute etter?
Gjest camillo Skrevet 10. april 2006 #7 Skrevet 10. april 2006 Er ikke dere som svarer trådstarter litt naive? I hvertfall når det gjelder hva han er ute etter? ← Er jeg naiv fordi jeg har guttevenner som kun er venner? Nei.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #8 Skrevet 10. april 2006 Hvis ikke man kan ha mannlige venner og ditto, så er verden gått av skaftet totalt. Hvis det er en venn jeg ikke har møtt på lang tid, så vil jeg helst møte han uten min samboer. Det hender venner ikke vil betro seg til samboere, og det må man respektere.
Gjest Piper Skrevet 10. april 2006 #9 Skrevet 10. april 2006 Er ikke dere som svarer trådstarter litt naive? I hvertfall når det gjelder hva han er ute etter? ← Spiller det noen rolle hva han eventuelt er ute etter, om damen ikke ser på han mer enn som en venn?
v2rocket Skrevet 10. april 2006 #10 Skrevet 10. april 2006 Er jeg naiv fordi jeg har guttevenner som kun er venner? Nei. ← Greit at du ser på den som kun venner. Du vet ikke hva de vil innerst inne.
Gjest Piper Skrevet 10. april 2006 #11 Skrevet 10. april 2006 Greit at du ser på den som kun venner. Du vet ikke hva de vil innerst inne. ← Men spiller det noen rolle?
loffen Skrevet 10. april 2006 #12 Skrevet 10. april 2006 Jeg hadde syntes det var litt pussig, om typen min hadde fått besøk av en venninne som bor 1 time unna, for å se på film, klokken 3 om natta. Det hadde ikke dere??
Gjest *Snart medlem* Skrevet 10. april 2006 #13 Skrevet 10. april 2006 Er ikke dere som svarer trådstarter litt naive? I hvertfall når det gjelder hva han er ute etter? ← Hva er han ute etter da?
v2rocket Skrevet 10. april 2006 #14 Skrevet 10. april 2006 Men spiller det noen rolle? ← Ja fordi han kan bare vente på den rette situasjonen. Hvis hun føler seg litt nedfor og forholdet kanskje skranter litt så kan du banne på at han prøver seg. Da er det ikke lett for jenta å holde igjen.
Gjest camillo Skrevet 10. april 2006 #17 Skrevet 10. april 2006 Greit at du ser på den som kun venner. Du vet ikke hva de vil innerst inne. ← Det spiller ingen rolle, så lenge dama hans ikke vil noe mer enn å være venner. Som andre allerede har påpekt.
v2rocket Skrevet 10. april 2006 #18 Skrevet 10. april 2006 Jeg hadde syntes det var litt pussig, om typen min hadde fått besøk av en venninne som bor 1 time unna, for å se på film, klokken 3 om natta. Det hadde ikke dere?? ← Det samme tenkte jeg. Greit at hun har guttevenner, men en som reiser en time til henne for å se på film klokka tre på natta natt til mandag? Hallo?
Gjest Piper Skrevet 10. april 2006 #19 Skrevet 10. april 2006 Ja fordi han kan bare vente på den rette situasjonen. Hvis hun føler seg litt nedfor og forholdet kanskje skranter litt så kan du banne på at han prøver seg. Da er det ikke lett for jenta å holde igjen. ← Om det ikke er lett for jenten å holde igjen, så er hun interessert fra før av. For jenter legger seg ikke ned med kameratene sine, om de ikke er interessert i de.
Gjest camillo Skrevet 10. april 2006 #20 Skrevet 10. april 2006 Jeg hadde syntes det var litt pussig, om typen min hadde fått besøk av en venninne som bor 1 time unna, for å se på film, klokken 3 om natta. Det hadde ikke dere?? ← Jeg kan godt se film med venner klokka tre på natta. Faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå