Gå til innhold

Singel ca 50 år

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som er i 50-årene og single – hvordan dater dere egentlig?
Er dere aktive på datingsider, eller tar dere pauser innimellom?

Jeg har selv møtt noen (ca. 4 det siste året), men kjenner nå at jeg er i en pause. Orker rett og slett ikke akkurat nå. Det tar litt energi å bli kjent med nye mennesker, åpne seg og stå i det som kan oppstå.

Samtidig lurer jeg litt på hva som er “vanlig” i denne fasen av livet. Er det mange som dater jevnlig, eller er det mer perioder med aktivitet og så behov for ro?

Kjenner også på at behovene kanskje er litt annerledes nå enn før – mer fokus på trygghet, ro og gjensidighet, og mindre på å bare “teste ut”.
Så jeg er nysgjerrig:
Hvordan gjør dere det?
Er dere aktive, eller tar dere pauser når det trengs?

Og hvordan kjennes dating i 50-årene for dere?

Del gjerne erfaringer 💛

Anonymkode: 28e0d...7b4

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke på datingsider. Har noen menn som er interessert, men alle de har jeg møtt IRL, gjennom jobb, felles bekjente e.l. 

Dater for tiden en mann som jeg kjenner fra gamle dager, vi gikk på skole sammen. Det er heldigvis litt mer avslappet enn dating fra nettet. Jeg føler ikke at jeg er på audition. Vi tar det med ro og har det gøy. Så får vi se hva fremtiden vil bringe etter hvert. Ingen av oss stresser. 

Anonymkode: a4899...66d

• Liker 2
Skrevet

Det er helt vilt på nettet og irl i denne alderskategorien. GenXere (kvinner og menn) har voksne barn, romslig økonomi, travel men fleksibel fritid, er vant til å kontrollere risiko, er åpne overfor nye mennesker uavhengig av kulturell gruppe, åpne for nye erfaringer, og kåte og generelt fornøyde med livet og sultne på mer.

Du treffer oss på nett, på treningssenteret, på jobb, på ferish- og swingersklubber, yogakurs, revygrupper, turlag, i lokalpolitikken og i kassakøen på Kiwi. 

De som ikke legger merke til dette er mest sannsynlig så unge at de er usynlige for oss. De er kanskje vakre, men pregløse lite spennende. Heldigvis har de mye å se fram til!

Skrevet

Jeg orker ikke dating akkurat nå. Jeg jobber fulltid og er student i tillegg. Er også styreleder i to organisasjoner og styremedlem i aksjeselskap der jeg er deleier. Har også eget enkeltpersonforetak. 

Så jeg har ikke tid, ganske enkelt. Skal jeg date noen, så bør jeg ha tid til den jeg dater. 

Anonymkode: 4e409...592

• Liker 1
Skrevet
Snok1 skrev (3 minutter siden):

Det er helt vilt på nettet og irl i denne alderskategorien. GenXere (kvinner og menn) har voksne barn, romslig økonomi, travel men fleksibel fritid, er vant til å kontrollere risiko, er åpne overfor nye mennesker uavhengig av kulturell gruppe, åpne for nye erfaringer, og kåte og generelt fornøyde med livet og sultne på mer.

Du treffer oss på nett, på treningssenteret, på jobb, på ferish- og swingersklubber, yogakurs, revygrupper, turlag, i lokalpolitikken og i kassakøen på Kiwi. 

De som ikke legger merke til dette er mest sannsynlig så unge at de er usynlige for oss. De er kanskje vakre, men pregløse lite spennende. Heldigvis har de mye å se fram til!

Date meg? Gen x dame med mye levd liv, imponerende platesamling, mange gode historier fra verden rundt og fra mange tilstander (hehe). Ikke romslig økonomi, men ryddig og et visst spillerom.

Anonymkode: 55cca...745

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Date meg? Gen x dame med mye levd liv, imponerende platesamling, mange gode historier fra verden rundt og fra mange tilstander (hehe). Ikke romslig økonomi, men ryddig og et visst spillerom.

Anonymkode: 55cca...745

Kvinner med imponerende platesamlinger er vilt sexy! 🤩

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg orker ikke dating akkurat nå. Jeg jobber fulltid og er student i tillegg. Er også styreleder i to organisasjoner og styremedlem i aksjeselskap der jeg er deleier. Har også eget enkeltpersonforetak. 

Så jeg har ikke tid, ganske enkelt. Skal jeg date noen, så bør jeg ha tid til den jeg dater. 

Anonymkode: 4e409...592

Jeg har det litt på samme måte. Jeg jobber 100 prosent og føler ingen energi til det. 

Anonymkode: 28e0d...7b4

• Liker 2
Skrevet

Dater ikke for tiden, og jeg er heller ikke på noen dating apper. Så jeg har vel litt pause ja

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Har lagt dating på is. Orker ikke apper.

Jobber, trener, er aktiv og sosial. Er absolutt åpen for å treffe noen, men det må skje irl. Skjer det ikke, så er det helt greit det og.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge man er ferdig med ekser så er det bare å hoppe i det, ikke bra å vente til 60-70🤔😁

Anonymkode: 76836...a24

AnonymBruker
Skrevet

Det må da være godt å være singel uansett alder? FOR en nydelig frihet ..

Anonymkode: 469aa...002

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det må da være godt å være singel uansett alder? FOR en nydelig frihet ..

Anonymkode: 469aa...002

Støtter i stor grad denne, men så er det jo allikevel sånn at det dukker opp et savn av og til da. Savn etter litt nærhet og kos 😊

AnonymBruker
Skrevet

Veldig lite interessert i å date, og noen må holde en pistol mot hodet mitt for å få meg til å registrere meg på dating-app.

Anonymkode: 055c8...e4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...