Gå til innhold

Er det flere som har en megaupopulær jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp kommet hjem fra jobb og er ursliten i huet! Ikke at den er så hard fysisk, men dæven og den tærer på det mentale. Får så mye kjeft for ting som vi ikke kan noe for, som vi ikke har bestemt at skal være sånn og som vi ikke får gjort noe med. Vi er leid inn av en stor bedrift og må pent gjøre som vi blir pålagt. Du ville ikke tro hvor stygge folk er i kjeften når ting går dem litt i mot: (må unnskylde språket her, vil bare sitere noe av det vi får høre) faens idiot, jævla fitte, skjønner godt at du må jobbe her du er jo ikke så glup akkurat, er'e verna bedrift detta eller..........lista er lang og den blir mye verre. En kasta telefon i magen på meg en gang, og en annen gang fikk jeg en såpeflaske i huet til og med. En pressa meg inni et hjørne en gang fordi han ikke fant veien dit han skulle (og låste dører er ikke noe vi har noe med i det hele tatt, vi har ikke en eneste nøkkel). Han var rasende for å si det litt mildt......

Det er gudskjelov langt mellom sånne fælinger, stort sett er folk hyggelige. Selv om de ikke akkurat digger oss, klarer de å oppføre seg som normale voksne. Som sagt er det ikke noen hard fysisk jobb men innebærer at vi må bli sittende i ett og samme rom store deler av dagen. Det er faktisk brudd på instruksen og gå i fra, et brudd som kan føre til at jeg blir arbeidsledig, i verste fall arbeidsledig og saksøkt. Minst to ganger om dagen er det noen som måååååååå kommentere "latskapen", 'her er det slitsomt ser det ut som' (med sur mine) 'her sitter jo bunnen av rangstigen jo hehehehehehe' (ondskapsfull latter). Prøver å ta det med godt humør og har foreløpig klart å styre unna diskusjoner med disse.

Prøver å fortelle meg selv at de sikkert sier det fordi de gjerne skulle sittet halve dagen selv, men innerst inne vet jeg jo at det fordi de faktisk ser ned på oss. Det er vel egentlig det verste med jobben, at man blir sett ned på (selv om det er jo ikke av alle, men veldig mange). Sinna mennesker i ny og ne gir meg bare et støkk som jeg kommer meg over i løpet av noen timer....... Da skjer det jo i hvert fall noe!

Hadde det ikke vært for kjempekoselige kollegaer hadde jeg neppe holdt ut i denne jobben.

Flere som har upopulære jobber?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg spørre hva du jobber som?

Gjest trådstarter*
Skrevet

mmmmmmmmmm vet ikke om jeg tør......

Skrevet

Det hørtes ut som en veldig slitsom jobb ja. Jeg lurer også veldig på hva du jobber med..

Gjest trådstarter*
Skrevet

oi, feil forum kanskje men det blir vel flyttet i så fall......

skal jeg tørre å si hva jeg jobber med da...... hmmm

Grunnen til at vi er så upopulære er nok det at noen av oss (vi er maaaange) er sure og arrogante (ikke bra) og det ødelegger som kjent for alle.

Skrevet

Ja si hva du jobber med er du snill, lurer veldig her nå..

Gjest trådstarter*
Skrevet
Tror du jobber med "security"

øøøøhhhhhhhh :rodme::rodme:

Gjest gjest1
Skrevet

*venter også*.......

hva er det du jobber med da?

Gjest trådstarter*
Skrevet

security ja.......

Nå, flere som har sånne "upopulære" jobber?

Skrevet
security ja.......

Nå, flere som har sånne "upopulære" jobber?

Tenkte meg det. Nei har ikke sånn jobb, men

må igjennom kontroll når jeg er på jobb.

Synest det er noe herk men blir ikke grinete av den grunn.

Skrevet
øøøøhhhhhhhh ja....?    ;)

øøøøøøhhhhh.....ja jeg jobber med det. God til å gjette du gitt! ;)

Skrevet

*melde seg på*

Jeg jobber på Telenor Kundeservice.

Er vel bare SAS som er mer upopulære enn oss.

Gjest camillo
Skrevet

Jeg vet hvordan det er!!

Helt utrolig hvor mange som glemmer folkeskikken hjemme med en gang de må gjøre noe de ikke har aller mest lyst til.

Skrevet

Nå syns jeg at det sier mer om folka som oppfører seg slik mot dere, enn dere som jobber "nederst på rangstigen" da, men jeg hadde faktisk ikke orka dette i lengden selv. Jobber kunderelatert og vet at noen kan være vanskelige, men dette hadde blitt for tøfft for meg.

Skrevet

jobbet som telefonselger i fjor, og aldri mer, kjefting og banning og trusler osv osv, og oppå det hele elendig lønn, deltidslønn for fulltidsjobb.

er sjeleglad for at jeg sluttet, blir så nedpsyket i en slik jobb.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Føler med deg.

Jeg har aldri og kommer aldri til å oppføre meg sånn overfor en yrkesgruppe. Tror ikke det skal bli så vanskelig, er for rolig av meg til det.

Husker da jeg jobbet på bensinstasjon som 18-åring. Det var spesielt en mann som kom med frekke kommentarer.

Renholdere må nok også tåle en del dritt fra tankeløse, fordomsfulle mennesker.

Den første yrkesgruppen jeg tenkte på da jeg leste tittelen på innlegget ditt var forøvrig parkeringsvakter. ;) Tror kanskje de har det hakket verre.

Skrevet (endret)

Vel, jeg har ikke valgt et typisk lav-statusyrke (heller tvert i mot), men min yrkesgrupper blir av en god del nordmenn betraktet som uærlige drittsekker som tjener penger på løgner og andre menneskers ulykke..

Endret av Factory girl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...