AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Hei! Jeg digger utroligsalven på hendene mine nå i kulda. Men om jeg smører inn hendene mine, så kan jeg ikke bruke dem etterpå uten å grise til alt jeg tar i. Jeg lekte med tanken om å ha salven oppi en tom lypsylhylse for å kunne påføre den på knokene uten gris på fingrene, men vet jo at det ikke blir stivt nok. Prøvde å google litt, og fant ut at man kunne lage lypsyl med diverse ingredienser (blant annet bivoks). Men det er ingen oppskrifter på hva jeg skal ha i stiften hvis jeg allerede har en salve jeg vil bruke. Skal jeg bare ha i bivoks, eller er det andre ingredienser som er nødvendige for å få konsistensen jeg ønsker? Om det finnes noen relevante oppskrifter på nett, så tar jeg gjerne i mot. Anonymkode: bddde...078
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden Forresten; Hvor kjøper man bivokspellets i ikke altfor store mengder i pakningen? En lypsyl er jo typisk 4 gram, så trenger ikke 100g bivoks til mange hundre kroner Anonymkode: bddde...078
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Kjøpte på helsekost.no, satser på at det blir bra. Blir sikkert til at jeg svarer på eget spørsmål når jeg får testet det ut (TS) Anonymkode: bddde...078
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Prøvde å google litt, og fant ut at man kunne lage lypsyl med diverse ingredienser Anonymkode: bddde...078 Lyspsyl er et merkenavn så det får du ikke til å lage. Anonymkode: 2320c...146
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå