AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Skriver her da det er en sorg. Siste året har for oss vært et rent helvete. vår familie ble utsatt for et maktovergrep fra myndighetene, og saken endte i domstolene. Vi vant saken og det ble massivt mediekjør i tiden etter dommen falt. Jeg bor på mindre sted, og her er folk lojale mot myndighetene i kommunen. Fremmede folk kontaktet meg på innboks, og folk fra andre steder i landet. Jeg er født og oppvokst her og har stort bekjentskap på stedet jeg bor på. Det har vært øredøvende stille. Folk trekker seg unna meg, folk sletter meg på sosiale medier. Nære venner og familie er de som støtter. kollegaer trekker seg unna og har også slettet meg. Saken vi var gjennom har påført oss traumer og ptsd symptomer. Jeg går i behandling for det. Jeg har hatt det ufattelig vanskelig og isolerte meg mye da dette sto på. En annen sambygding har blitt alvorlig syk og har fått 1600 likes på sitt innlegg. Og drøssevis av støtte. Absolutt fortjent ❤️ smerten og påkjenningene vi har hatt kan sammenlignes med krig, tortur. Da er det ekstra vondt å kjenne på at folk trekker seg unna. Hvorfor gjør folk det? Jeg støtter alltid folk rundt meg som har det vanskelig uavhengig hva det er. Ser ofte folk som har barn som ruser seg, eller er i konflikt med barnevernet blir dømt nord og ned. Uten at de egentlig vet noe mer enn ryktene de hører bare et hjertesukk fra meg i dag ❤️ Anonymkode: 0f79f...907
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Med en gang det handler om barnevern tenker folk «ingen røyk uten ild», og da er man allerede dømt. Jeg ville faktisk vurdert å flytte. Anonymkode: db8b0...fee
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Med en gang det handler om barnevern tenker folk «ingen røyk uten ild», og da er man allerede dømt. Jeg ville faktisk vurdert å flytte. Anonymkode: db8b0...fee I dag er det mye røyk uten ild. Det er bare å følge med i mediene. Saken er ganske så belyst og vi vant i retten. Hvis jeg ser meg rundt er det mange barn og ungdommer her jeg bor som kjører for fort på trimmer moped, drikker og røyker hasj, sliter psykisk, skolevegring, mobbing, diagnoser osv. lista er lang. Alle har sitt og alle har sine perioder med barna. I vår sak gjorde Bv en kjempetabbe og de ble knust i retten. Det er kun 5% som vinner mot det offentlige i domstolene, folket bør tenke sitt. Det er ikke bare å flytte når vi har hus og jobb, flere barn og familie og venner her vi bor. Anonymkode: 0f79f...907
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå