Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 (endret) Det aller meste Det står under "installation instructions": 1) Place the stairs file in your 'Downloads' folder as usual. (2) Find where you originally installed The Sims 2 game (not the expansion packs) and look for the folder TSDataResCatalogScripts. It is usually in THIS location: C:> Program Files > EA GAMES > The Sims 2 > TSData > Res > Catalog > Scripts (3) Take a BACKUP COPY of the 'modularstairs.txt' file and keep it somewhere safe in case you make any mistakes. (4) Now open the file 'modularStairs.txt' and find an empty space at the bottom of the page. DO NOT change or erase any text already on this page! (5) Copy and paste the block of text below into an EMPTY SPACE at the bottom of the file: (her står det endel jeg åpenbart skal lime inn) 1: Hvilken downloadsmamme skal jeg legge den i? Når jeg laster ned legger jeg det først i en vanlig mappe under mine dokumenter, WinZipper det og SÅ legger jeg det i en downloadsmappe i spillet 2: Den folderen lette jeg etter i timesvis i natt, finner bare noen under exp packsene, og det står jo at jeg IKKE skal legge de der. 3: Aner ikke åssen jeg tar en backup, men det er vel ikke så nøye, for da får jeg bare gjøre det hele en gang til dersom det skjærer seg. 4: Hæ? Hvor? 5: denne er grei, men aner jo ikke hvor jeg skal lime det inn... (Sitat hentet fra www.thesimsresource.com) Endret 10. april 2006 av Frysepulver
Iselilja Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 Oj, det var litt innviklet ja.. Når jeg har lastet ned trapper, har jeg bare lagt filen(e) i downloadmappa akkurat som med de andre tingene jeg har lastet ned.
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #6 Skrevet 10. april 2006 Oj, det var litt innviklet ja.. Når jeg har lastet ned trapper, har jeg bare lagt filen(e) i downloadmappa akkurat som med de andre tingene jeg har lastet ned. ← Ja, er jo det jeg gjør med alt annet også, men da kommer ikke trappene inn i spillet. Så da måtte jeg jo til slutt gå til det skritt og lese instruksjonene... Hvor laster du ned trapper fra? jeg er på jakt etter helt hvite "korte" trapper... De i spillet er jo rosa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå