AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Hei! Jeg er innkalt til et intervju hvor de trenger 12 stk. det var 444 søknader men så var det en test vi skulle ta også etter teste ble jeg innkalt til et 15 min video intervju. Noen som Har opplevd det? Og hva de evt spør om de 15 minuttene? er det bare at jeg skal fortelle om meg selv og hvorfor jeg ønsker jobben? Anonymkode: c50c6...4a8
Baktusen Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Kan jeg spørre hvor/hva dette er? Har dessverre ikke noe å bidra med, beklager det. Men jobber selv i NAV og ikke hørt om den måten å gå frem på. For meg virket det litt pussig, og knapt med tid. Hold oss gjerne oppdatert for dette ble jeg meget nysgjerrig på.
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Baktusen skrev (19 minutter siden): Kan jeg spørre hvor/hva dette er? Har dessverre ikke noe å bidra med, beklager det. Men jobber selv i NAV og ikke hørt om den måten å gå frem på. For meg virket det litt pussig, og knapt med tid. Hold oss gjerne oppdatert for dette ble jeg meget nysgjerrig på. Østfold var 444 søkere også var det en test man måtte ta. Ut ifra den testen regner jeg de har tatt bort en del søkere. Men kanskje de skal intervjue mange? Siden det er 15 min? Har ingen anelse men syns det var veldig rart selv Anonymkode: c50c6...4a8
Baktusen Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Østfold var 444 søkere også var det en test man måtte ta. Ut ifra den testen regner jeg de har tatt bort en del søkere. Men kanskje de skal intervjue mange? Siden det er 15 min? Har ingen anelse men syns det var veldig rart selv Anonymkode: c50c6...4a8 NAV kontor kanskje? Ja, jeg ville jo spekulert i at de har tatt ganske mange til intervju og blir 15 min med introduksjon kjapt og mest for å hilse på. Kan luke ut mange etter kort tid, og da kan resterende tid ofte være bortkastet. Hos oss hadde noen nylig holdt mobilen med hendene på sist intervju runde, veldig frustrerende å følge med på. Ei annen hadde begynt å gå rundt mens de var i samtale. Han ene var virkelig ikke helt med og ga meget rare svar på spørsmål.. Slikt kan man finne ut etter kort tid at noen er absolutt ikke aktuelt å gå videre med. Lykke til uansett! Så går du videre blir det nok satt av vesentlig mer tid til et andregangsintervju 😄👍 Endret 8 timer siden av Baktusen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå