Gå til innhold

Holde seg til saken

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er daglig leser av KG og ser til stadighet at trådstartere spør om noe konkret. Hvorpå noen da svarer ganske så utfyllende og ofte vrir utgangspunktet til noe annet. Synes dette er gangske så irriterende.

Svarer du konkret?

Eller er du en av de som vrir rundt på spørsmålet sånn at diskusjonen får et annet tema enn tiltenkt?

:icon_mad:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker grønn paprika best. ;)

Jeg synes selv jeg er nokså konkret når jeg svarer ja.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg liker grønn paprika best.  ;)

Jeg synes selv jeg er nokså konkret når jeg svarer ja.

Jeg hater paprika.

Syns det er jævlig plagsomt å spørre om råd til dreadsene mine, for du kan banne på at det kommer en wella-hore eller to og sier at sånt hår er stygt. Ville jeg vite om de syns det er stygt, hadde jeg sagt "Hvordan ta vare på dreads, og syns dere det er fint?"

Gjest camillo
Skrevet

Enig med Towelie, men samtidig vet jeg at jeg har lett for å være slik i slanketråder.

Hvis noen spør hvordan de skal få til å veie 20 kg, så innvender jeg ofte at det ikke er så lurt. Så akkurat i slike tilfeller vrir jeg jo på en måte på spørsmålet. Synes imidlertid dette er LITT annerledes, siden det handler om helse. Akkurat som at man helst ikke gir råd om hvordan man lurer legen sin, etc.

Det kan også være temaer jeg synes er interessante, og som jeg vil komme med andre synsvinkler til.

Men ellers prøver jeg å svare på det trådstarter spør om. Hvis h*n presiserer at h*n kun vil ha konkrete svar, lar jeg heller være å svare hvis jeg ikke har noe smart å si.

Gjest synseren
Skrevet

Av og til kommer det nye momenter inn i diskusjonen, og da har det hendt at jeg har kommentert noe annet enn det som egentlig var spørsmålet :sjenert:.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...