Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ganske fersk når det gjelder podcast. Liker litt lett underholdning, som f eks Synnøve og Vanessa. Men kunne tenke meg å lytte til det mannlige motstykket til disse. Dvs menn i 40-50-årene med relativt lett underholdning, samtidig som man kan få et innblikk i hvordan menn tenker. Noen som har forslag? 😊

(Ser det er en annen tråd som spør om podcast-tips, og der var det gode innspill, men jeg ønsker altså litt mer spesifikke tips)

Anonymkode: 04ee1...e2a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører på Erlend og Kevin holder kontakt. Men jeg vet ikke om podcasten er for alle.

Erlend Osnes er i slutten av 40-årene, mens Kildal er i midten av 30-årene. Det er mulig at det ikke helt passer inn i kriteriene dine. 

Jeg har ikke hørt på Synnøve og Vanessa, så jeg vet ikke noe om hvordan podcasten deres er. 

Anonymkode: 1ce8a...296

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hører på Erlend og Kevin holder kontakt. Men jeg vet ikke om podcasten er for alle.

Erlend Osnes er i slutten av 40-årene, mens Kildal er i midten av 30-årene. Det er mulig at det ikke helt passer inn i kriteriene dine. 

Jeg har ikke hørt på Synnøve og Vanessa, så jeg vet ikke noe om hvordan podcasten deres er. 

Anonymkode: 1ce8a...296

Takk for bra tips! Hadde ikke hørt om den podcasten, men har hørt om begge komikerne, og de virker som spennende personer, så det tror jeg kan bli interessant å høre på.

Anonymkode: 04ee1...e2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...