Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. mars Populært innlegg #1 Skrevet 28. mars Jeg hater at de har fått meg til å tvile på meg selv, kroppen min, seksualiteten min 💔💔 hun er rake motsetningen til meg, og selv om han nå er fri så vil hun ikke ha han....hun visste at han har gift....Han var vel bare spennende fordi han var opptatt? Nå sitter 2 barn i brudd og jeg sliter med litt eget selvbilde 💔💔 Anonymkode: 99055...721 59
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Skrevet 28. mars Ingen kan gi deg dårlig selvbilde hvis det ikke var dårlig i utgangspunktet. Anonymkode: 057d4...0b5 7 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. mars Populært innlegg #3 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ingen kan gi deg dårlig selvbilde hvis det ikke var dårlig i utgangspunktet. Anonymkode: 057d4...0b5 For noe vås. Anonymkode: 145d1...fab 45 1 41
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. mars Populært innlegg #4 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen kan gi deg dårlig selvbilde hvis det ikke var dårlig i utgangspunktet. Anonymkode: 057d4...0b5 Dette er forbanna pisspreik!! Har du opplevd å blitt bedratt? Har du opplevd å bli lurt? Har du trodd at du kan stole på noen, for så å finne ut at du overhode ikke kan det og har blitt lurt? Jeg har vært i samme situasjon som ts og fikk livet og mitt eget selvbilde snudd opp ned. Så ja; Et godt selvbilde kan bli snudd og skadet som følge av utroskap. Det gjelder både for kvinner og menn. Hilsen mann med tilsvarende erfaring som ts. Anonymkode: a70ea...5a6 41 10 12
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen kan gi deg dårlig selvbilde hvis det ikke var dårlig i utgangspunktet. Anonymkode: 057d4...0b5 Jeg har vært gjennom mye i mitt liv....Men det skal sies at før dette skjedde var jeg endelig trygg på meg selv. Såklart blir alt jeg bygde opp blitt revet ned 💔 jeg prøver å se realistisk på ting, jeg er definitivt ikke en dårlig person, men jeg har noen kg for mye på kroppen etter 2 graviditeter. Mannen angrer som en hund, hun var spennende i øyeblikkene (kollega) men det de har gjort er utilgivelig og jeg kan bare håpe noen ser meg som jeg fortjener i fremtiden 💔 men om det er elskerinner som leser dette....dere er med på å ødelegge liv, familier....om dere ikke engang ønsker ansvaret og forhold etterpå.....jeg har ikke ord...her er 4 liv berørt... 2 barn, 1 kone og en ussel mann som angrer.... Anonymkode: 99055...721 4 18 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #6 Skrevet 28. mars Ja, det forstår jeg godt! Heldigvis går det over etterhvert, men ja, helvetes folk begge to. Anonymkode: 8a581...7a0 11
AnonymBruker Skrevet 28. mars #7 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg hater at de har fått meg til å tvile på meg selv, kroppen min, seksualiteten min 💔💔 hun er rake motsetningen til meg, og selv om han nå er fri så vil hun ikke ha han....hun visste at han har gift....Han var vel bare spennende fordi han var opptatt? Nå sitter 2 barn i brudd og jeg sliter med litt eget selvbilde 💔💔 Anonymkode: 99055...721 Slutt å synes synd på deg selv og å sette deg inn i en offerrolle! Du er flott, fin og singel, bruk resten av livet ditt til det beste for deg og dine. ♥️ Anonymkode: 41f6e...b13 8 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars #8 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slutt å synes synd på deg selv og å sette deg inn i en offerrolle! Du er flott, fin og singel, bruk resten av livet ditt til det beste for deg og dine. ♥️ Anonymkode: 41f6e...b13 Jeg er et offer i situasjonen...Men jeg kommer alltid til å være en survivor.... Ikke helt survivor mode enda...Men jeg kommer til å komme dit TS Anonymkode: 99055...721 9 15 8
AnonymBruker Skrevet 28. mars #9 Skrevet 28. mars For guds skyld ikke dra barna inn i dette. Forholdsproblemer er mellom dere to. Anonymkode: 32fc2...48a 4 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars #10 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er et offer i situasjonen...Men jeg kommer alltid til å være en survivor.... Ikke helt survivor mode enda...Men jeg kommer til å komme dit TS Anonymkode: 99055...721 Heier på deg, du er kul, flott og god! Anonymkode: 41f6e...b13 2 3
HMK Skrevet 28. mars #11 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har vært gjennom mye i mitt liv....Men det skal sies at før dette skjedde var jeg endelig trygg på meg selv. Såklart blir alt jeg bygde opp blitt revet ned 💔 jeg prøver å se realistisk på ting, jeg er definitivt ikke en dårlig person, men jeg har noen kg for mye på kroppen etter 2 graviditeter. Mannen angrer som en hund, hun var spennende i øyeblikkene (kollega) men det de har gjort er utilgivelig og jeg kan bare håpe noen ser meg som jeg fortjener i fremtiden 💔 men om det er elskerinner som leser dette....dere er med på å ødelegge liv, familier....om dere ikke engang ønsker ansvaret og forhold etterpå.....jeg har ikke ord...her er 4 liv berørt... 2 barn, 1 kone og en ussel mann som angrer.... Anonymkode: 99055...721 Ikke legg dette på andre kvinner. Det er 100% den som tar et aktivt valg å være utro sin skyld. Ingen andre. Det er ikke du eller din kropp sin feil heller. Det er kun mannen din sin feil. Han kunne lett unngått å ha et forhold på si. At han valgte å ha det forholdet viser hvor Han står i sin relasjon til ekteskapet mellom dere. Og for han var det ikke verdt nok. Rett og slett. Det var ikke du som ikke var god nok, men han som ikke verdsatte det han hadde. Hans tap. Og din gevinst. For om en stund har du truffet en som faktisk setter deg høyest. Og eksen din får gå rundene med seg selv og ta konsekvensene av dette valget. Kanskje han har lært. 24 3 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars #12 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For guds skyld ikke dra barna inn i dette. Forholdsproblemer er mellom dere to. Anonymkode: 32fc2...48a Hva pokker mener du? Selvfølgelig blir de involvert....De tok dem på fersken....dog på meldinger...Men seriøst??? Er for fader ikke jeg som har forårsaket dette og at de ble involvert Anonymkode: 99055...721 11 3 11
AnonymBruker Skrevet 28. mars #13 Skrevet 28. mars HMK skrev (1 minutt siden): Ikke legg dette på andre kvinner. Det er 100% den som tar et aktivt valg å være utro sin skyld. Ingen andre. Det er ikke du eller din kropp sin feil heller. Det er kun mannen din sin feil. Han kunne lett unngått å ha et forhold på si. At han valgte å ha det forholdet viser hvor Han står i sin relasjon til ekteskapet mellom dere. Og for han var det ikke verdt nok. Rett og slett. Det var ikke du som ikke var god nok, men han som ikke verdsatte det han hadde. Hans tap. Og din gevinst. For om en stund har du truffet en som faktisk setter deg høyest. Og eksen din får gå rundene med seg selv og ta konsekvensene av dette valget. Kanskje han har lært. Bla bla....elskerinnen som visste hvem jeg er og at han var gift er ei.... Anonymkode: 99055...721 11 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #14 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For guds skyld ikke dra barna inn i dette. Forholdsproblemer er mellom dere to. Anonymkode: 32fc2...48a Ingen spurte. Din dust. Anonymkode: 145d1...fab 13 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #15 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen spurte. Din dust. Anonymkode: 145d1...fab Hun skrev om at barna måtte i brudd. Snakket ikke til deg, men skal ikke kalle deg dust likevel. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva pokker mener du? Selvfølgelig blir de involvert....De tok dem på fersken....dog på meldinger...Men seriøst??? Er for fader ikke jeg som har forårsaket dette og at de ble involvert Anonymkode: 99055...721 Brudd hadde det nok blitt på ene eller andre måten, hva som faktisk ble utløsende faktor trenger ikke barna å engasjeres i. Anonymkode: 32fc2...48a 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars #16 Skrevet 28. mars Godt mulig elskerinnen var dypt forelsket, men så skjedde det noe og brått var hun ikke forelsket mer. Det skjedde meg og en kollega. Vi bare forelsket oss, men gjorde aldri noe før han hadde flyttet ut (de hadde ingen barn). Det gikk vel ikke mer enn et par uker før jeg bare ikke forsto hva i alle dager som hadde gjort at meg var forelsket. Mannen var brått bare en dust. 🤷♀️ Anonymkode: 5c469...f38 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #17 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun skrev om at barna måtte i brudd. Snakket ikke til deg, men skal ikke kalle deg dust likevel. Brudd hadde det nok blitt på ene eller andre måten, hva som faktisk ble utløsende faktor trenger ikke barna å engasjeres i. Anonymkode: 32fc2...48a Utdyp gjerne....Men ja, han trengte vel ei som var slankere, yngre bla bla....Han er ussel han også, men like knust.. Det er lett å bli forført... Noe av det som er mest sårende er at hun vil ikke ha noe med han å gjøre nå som han er tilgjengelig. Er nok ikke så spennende lenger. Er det virkelig verdt det kjære elskerinner???? Anonymkode: 99055...721 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars #18 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Godt mulig elskerinnen var dypt forelsket, men så skjedde det noe og brått var hun ikke forelsket mer. Det skjedde meg og en kollega. Vi bare forelsket oss, men gjorde aldri noe før han hadde flyttet ut (de hadde ingen barn). Det gikk vel ikke mer enn et par uker før jeg bare ikke forsto hva i alle dager som hadde gjort at meg var forelsket. Mannen var brått bare en dust. 🤷♀️ Anonymkode: 5c469...f38 Hun droppet han i øyeblikket jeg fant ut av det.... Anonymkode: 99055...721 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #19 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har vært gjennom mye i mitt liv....Men det skal sies at før dette skjedde var jeg endelig trygg på meg selv. Såklart blir alt jeg bygde opp blitt revet ned 💔 jeg prøver å se realistisk på ting, jeg er definitivt ikke en dårlig person, men jeg har noen kg for mye på kroppen etter 2 graviditeter. Mannen angrer som en hund, hun var spennende i øyeblikkene (kollega) men det de har gjort er utilgivelig og jeg kan bare håpe noen ser meg som jeg fortjener i fremtiden 💔 men om det er elskerinner som leser dette....dere er med på å ødelegge liv, familier....om dere ikke engang ønsker ansvaret og forhold etterpå.....jeg har ikke ord...her er 4 liv berørt... 2 barn, 1 kone og en ussel mann som angrer.... Anonymkode: 99055...721 Hvorfor legger du skylda på henne? Det var HAN som var utro. Rett sinnet dit hvor det hører hjemme. Han var ikke akkurat noe uskyldig offer for en kvinnes forføreregenskaper, han tok valget HELT selv. Anonymkode: 485ad...253 24 10
AnonymBruker Skrevet 28. mars #20 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor legger du skylda på henne? Det var HAN som var utro. Rett sinnet dit hvor det hører hjemme. Han var ikke akkurat noe uskyldig offer for en kvinnes forføreregenskaper, han tok valget HELT selv. Anonymkode: 485ad...253 Men herregud....klarer du ikke lese??? Anonymkode: 99055...721 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå