minienthe Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 har hatt litt småtrøbbel med vifta på min bærbare de siste uken, ved oppstart så "skraper" den, gir seg etter et par sekunder. vifta går omtrent konstant, noe den ikke bør gjøre. har en packard bell easynote R4, kjører xp pro, full office på denne. 1024 RAM, intel celeron 1.40 gHz prosessor. maskinen ellers fungerer utmerket, er rask i oppstart av programmer etc. egentlig så er jeg fristet til å skru opp hele driten selv men da ryker garantien min så er det noen som har anelse om hva dette kan være ?
sEnsAtion Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 Skraper vifta, har kulelageret gått. Vifta kan da plutselig bare stoppe, og da smelter CPU-en din. Lever den inn til service med en gang.
minienthe Skrevet 10. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2006 pokker... har ikke lyst til å bli pcløs... men men
sEnsAtion Skrevet 13. april 2006 #4 Skrevet 13. april 2006 pokker... har ikke lyst til å bli pcløs... men men ← Enten blir du pc-løs dersom den ødelegges, eller så blir du pc-løs når du sender den inn til service. Life sucks!
minienthe Skrevet 13. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2006 nå har den plutselig sluttet å skrape nå, hadde det ikke vært for garantien så hadde jeg skrudd den opp og byttet hele driten selv, får jo uansett ikke levert noe nå i påsken.
BlackBerry Skrevet 13. april 2006 #6 Skrevet 13. april 2006 (endret) pokker... har ikke lyst til å bli pcløs... men men ← Noen steder får du en lånepc når du sender din til service Hvertfall på Elkjøp Endret 13. april 2006 av Aliana
minienthe Skrevet 13. april 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. april 2006 nja, den pclånegreia hos elkjøp er en smule relativ, jeg kjøpte min der og det var noe galt med den etter en dag... fikk ikke låne pc da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå