Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 Vi skal lage innbydelsene selv og ønsker å ha et tegnet brudepar på forsiden. Er det noen som vet hvor vi kan få tak i dette på nettet?? Bare kopiere bildet og "lime" det inn i innbydelsen....
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #2 Skrevet 9. april 2006 husk copyright da. Det er som oftest ikke lov å bare kopiere og lime sånn (selvom det er fristende)
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2006 #3 Skrevet 9. april 2006 Søk på google, finnes sikkert masse. Eller så kan du spørre Bodillen om hun kan tegne for dere, hun er dritflink
afr0dite Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 Jeg ville også søkt på google! Hvis dere ikke finner noe der, kan dere jo finne bilde i bok/ blad og tegne over ved å legge på bakepapir. Tegn over strekene, snu bakepapiret og tegn over strekene igjen, på den måten vil man kunne "kopiere" bildet. Tegn gjerne med en litt bløt blyant for de smitter lettest av. Litt tungvint kanskje, hvis dere skal ha mange invitasjoner. Hvis ikke kan dere jo bare tegne av "første" runden, og så scanne inn og fikse litt i photoshop! Løsningene er mange!!
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2006 #5 Skrevet 12. april 2006 Dette brudeparet brukte vi på vårt kirkeprogram.
Gjest Varg-Menja Skrevet 12. april 2006 #6 Skrevet 12. april 2006 husk copyright da. Det er som oftest ikke lov å bare kopiere og lime sånn (selvom det er fristende) ← Bryllupsinvitasjoner må da gå som "privat bruk"? Det er tross alt ikke snakk om ett offentlig arrangement...
Gjest Binna Skrevet 12. april 2006 #7 Skrevet 12. april 2006 (endret) Bryllupsinvitasjoner må da gå som "privat bruk"? Det er tross alt ikke snakk om ett offentlig arrangement... ← Til bryllupsinvitasjone hadde jeg brydd meg pent lite om copyright.. Det gjelder vel ikke på sånt? Endret 12. april 2006 av Binna
Lassie Skrevet 12. april 2006 #8 Skrevet 12. april 2006 Eller så kan du gå og kjøpe deg et stempel og en stempelpute, og stemple dem på selv! Finnes utrolig mange fine stempler, og jeg har sett mange fine med brudepar på! Har et selv, men det er morsomt, ikke så høytidelig da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå