AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Hei. Litt nysgjerrig på hva du tenker om dette spørsmålet? Uten noe form for retning om du skal si hvem du er hvem er du da? Anonymkode: 61955...32d
Strigiformes Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Jeg er en nysgjerrig og utforskende skapning 😂 Det er meg i et nøtteskall. 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Nysgjerrig, med en tidvis bekmørk verdens- og selvanskuelse, men sprudlende og lys til sinns, musikalsk, vàr på stemninger. Med et utgangspunkt og en bagasje som legger større begrensningerenn jeg skulle ønske, og et liv jeg alltid forsøker å gjøre det beste ut av. Hvem er du selv? Anonymkode: 17f9f...79c 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Jeg er en fredelig og positiv person som liker meg best i vante, rolige omgivelser, kan bli lett stresset om jeg føler meg utrygg, men er stort sett glad, ler mye og er godt over gjennomsnittet glad i å høre min egen stemme 😁 Anonymkode: 9bbd1...628 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Om jeg skulle sagt hvem jeg er som i hvordan jeg fungerer er jeg en forfatter som skriver min egen tekst, men skapt og formet av andre selvom teksten er min. Følelser påvirker mine valg i historien, men valget er mitt og historien er genuin selvom den kan bli tåkete av alle slags følelser, er det jeg putter på papiret mitt. Og det er historien om meg selv. Anonymkode: 61955...32d 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Jeg aner ikke hvem jeg er. Hvem er jeg uten mine barn og mann? Hva vil jeg? Og hva brenner jeg for? Dette er spørsmål jeg prøver å finne ut av selv. Disse kom når barna flyttet ut og jeg måtte bruke tiden min på noe. Anonymkode: b724b...dbf
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Jeg er meg. For andre er jeg den de tror jeg er. Anonymkode: cff75...729
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #9 Skrevet 34 minutter siden Jeg er elsket av Gud. Anonymkode: 1f794...fdc 1
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden #10 Skrevet 24 minutter siden Jeg er et løvetannbarn som nå har blitt til et persilleblad. Er godt voksen, men inni meg er jeg fortsatt en redd og engstelig liten jente. Anonymkode: 23545...f3e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå