AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden lurte på om de ville bli med å lage felles bursdagsfeiring for barna våre som har bursdag nesten samtidig. Kontakter disse mødrene pga at de er kvinner som meg. Eg har altså valgt å ikke kontakte fedrene pga KJØNN Hva tenker dere om meg i 2026 der vi ikke skal gjøre forskjell på kvinner og menn? Anonymkode: c3d2b...1d4
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): lurte på om de ville bli med å lage felles bursdagsfeiring for barna våre som har bursdag nesten samtidig. Kontakter disse mødrene pga at de er kvinner som meg. Eg har altså valgt å ikke kontakte fedrene pga KJØNN Hva tenker dere om meg i 2026 der vi ikke skal gjøre forskjell på kvinner og menn? Anonymkode: c3d2b...1d4 Det er vel SVÆRT FÅ menn som faktisk har kontroll eller ordner slikt? Naturlig å spørre kvinnene. Hadde du spurt mannen her hadde han sagt spør meg.. Anonymkode: 0361b...cb1 2 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Først og fremst tenker jeg at du er i overkant selvoptatt, oppmerksomhetssøkende og/eller usikker som må ha ukjente menneskers mening om en sånn bagatell som ikke betyr noe i praksis... Anonymkode: d8268...c72 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Jeg tenker at man kontakter det kjønnet man er selv. Hvis jeg ville spørre om noe slikt så hadde jeg spurt mødrene fordi jeg er mor selv. Hvis det var samboers idé og han skulle spørre, ville jeg tenkt at det var naturlig at han kontaktet fedrene. Anonymkode: 162c6...ffc 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Personlig hadde jeg snakket med den første forelderen jeg traff i barnehagen/skolen, uavhengig av kjønn. Anonymkode: a1d59...27d
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Du er heldig om innlegget ikke blir slettet, siden det har en overskrift som både er ufullstendig og har null med innholdet å gjøre. Anonymkode: a9378...d9f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå