AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Hei. Jeg gir fruen en vanlig gave på bursdagen. Så lurer jeg et påskeegg under dyna hennes med div greier, bla. En penisring og massasjeolje etc. tror dere det slår an? 🥳🥳 Anonymkode: 171b8...f53
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Mulig hun vil like det. For meg ville det vært turn-off og umodent. Gi meg heller påskeegg med sjokolade, litt vin, ansiktsmaske, ullbuff etc. Da ville jeg blitt glad og det hadde vanket belønning på deg Anonymkode: bcf4a...41c
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei. Jeg gir fruen en vanlig gave på bursdagen. Så lurer jeg et påskeegg under dyna hennes med div greier, bla. En penisring og massasjeolje etc. tror dere det slår an? 🥳🥳 Anonymkode: 171b8...f53 Hadde blitt glad for det, men mannen hadde aldri kjøpt noe sånt. Jeg som har kjøpt alt sånt og det blir ikke brukt. Han er ikke så leken... Hvordan er fruen din? Der har du svaret! Anonymkode: dcbb1...d5d
Bombibit Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hei. Jeg gir fruen en vanlig gave på bursdagen. Så lurer jeg et påskeegg under dyna hennes med div greier, bla. En penisring og massasjeolje etc. tror dere det slår an? 🥳🥳 Anonymkode: 171b8...f53 Legger du til et ekte påskeegg så kan det hende det blir noe på deg.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Kan ikke forstå annet enn at det må være fint å overraskende å få det.. når hun allerede har fått gaven sin tidligere det er ikke noe mål om å bli noe på meg da, men dette er jo en mer generell artig gave Anonymkode: 171b8...f53
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå