AnonymBruker Skrevet i går, 05:01 #1 Skrevet i går, 05:01 De hevder jeg har psykose og jeg er absolutt deprimert. Skal starte ECT på mandag. Vet at depresjonen blir bedre, men det andre? Jeg tror ikke det er psykose da, men kanskje ECT likevel kan omprogrammere hjernen min sånn at kanalene til hodet lukkes. Anonymkode: c50a6...d02
AnonymBruker Skrevet i går, 05:02 #2 Skrevet i går, 05:02 Skulle spørre om erfaringer. Jeg har shizoaffektiv lidelse. Anonymkode: c50a6...d02
AnonymBruker Skrevet i går, 06:27 #3 Skrevet i går, 06:27 Vi bruker ofte ECT på alvorlig depresjon ledsaget av psykose. Og det er veldig effektivt. Regner med at du får medisiner i tillegg. Anonymkode: 36eac...16e 1
AnonymBruker Skrevet i går, 06:45 #4 Skrevet i går, 06:45 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vi bruker ofte ECT på alvorlig depresjon ledsaget av psykose. Og det er veldig effektivt. Regner med at du får medisiner i tillegg. Anonymkode: 36eac...16e Bruker Xeplion og Abilify. Anonymkode: c50a6...d02
AnonymBruker Skrevet i går, 11:54 #5 Skrevet i går, 11:54 Ingen med egenerfaring her? Anonymkode: c50a6...d02
AnonymBruker Skrevet i går, 12:54 #6 Skrevet i går, 12:54 AnonymBruker skrev (7 timer siden): De hevder jeg har psykose og jeg er absolutt deprimert. Skal starte ECT på mandag. Vet at depresjonen blir bedre, men det andre? Jeg tror ikke det er psykose da, men kanskje ECT likevel kan omprogrammere hjernen min sånn at kanalene til hodet lukkes. Anonymkode: c50a6...d02 Hvem er det som hevder dette? Hørtes ikke bra ut. Anonymkode: 310c4...950 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvem er det som hevder dette? Hørtes ikke bra ut. Anonymkode: 310c4...950 Hvorfor høres ikke det bra ut? En stor del av utfordringen med psykose er jo at den som har det ofte ikke er klar over det selv. Da må det nødvendigvis være sånn. Anonymkode: 4abdc...2ac 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor høres ikke det bra ut? En stor del av utfordringen med psykose er jo at den som har det ofte ikke er klar over det selv. Da må det nødvendigvis være sånn. Anonymkode: 4abdc...2ac "Psykoser" er rusutløst, svært få mennesker som får det. Altfor mange får hjernen sin ødelagt av nervoleptika som er kjemisk lobotomi. Anonymkode: 310c4...950 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvem er det som hevder dette? Hørtes ikke bra ut. Anonymkode: 310c4...950 Overlegen der jeg er innlagt. AnonymBruker skrev (51 minutter siden): "Psykoser" er rusutløst, svært få mennesker som får det. Altfor mange får hjernen sin ødelagt av nervoleptika som er kjemisk lobotomi. Anonymkode: 310c4...950 Den er ikke rusutløst nei. Anonymkode: c50a6...d02
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): "Psykoser" er rusutløst, svært få mennesker som får det. Altfor mange får hjernen sin ødelagt av nervoleptika som er kjemisk lobotomi. Anonymkode: 310c4...950 Ikke uttal deg når du ikke har peil. Anonymkode: 36eac...16e
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #11 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): "Psykoser" er rusutløst, svært få mennesker som får det. Altfor mange får hjernen sin ødelagt av nervoleptika som er kjemisk lobotomi. Anonymkode: 310c4...950 Dette blir bare tullete. Jeg tenker legen til TS vet dette bedre enn en person på KG som aldri har sett henne. Anonymkode: 4abdc...2ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå