AnonymBruker Skrevet i går, 03:17 #1 Skrevet i går, 03:17 Jeg var utro for mange år siden, mannen vet, men han vet ikke alt. Vi har fått 4 barn etter dette. Meg og den andre mannen har snakket litt på sosiale medier, men ikke møttes, denne snakkingen har skjedd i fylla. Det er også lenge siden! Jeg ønsker ikke holde på sånn. Men burde jeg ta dette opp med han? Ødelegge hele familien for feila jeg har gjort tidligere? Rive alt i filler? Som sagt dette er lenge siden, men redd det plutselig kommer frem på fest eller noen sosiale sammenhenger. Anonymkode: 74fc5...bba
Lorieen Skrevet i går, 03:33 #2 Skrevet i går, 03:33 Gjort er gjort og spist er spist. Hold deg edru heretter, så du ikke faller for fristelsen igjen. 6
AnonymBruker Skrevet i går, 04:11 #3 Skrevet i går, 04:11 Kan du oppdatere oss når det skjer? Anonymkode: 82cf2...fcf
AnonymBruker Skrevet i går, 08:13 #4 Skrevet i går, 08:13 Da tåler du åpenbart ikke å drikke om du ikke klarer å holde fingra bort fra tastene. Dropp alkoholen, hvis det er mannen din du elsker da… Og dessuten fortjener du å kjenne litt på det. Utro som du er… Anonymkode: b0665...297 4
AnonymBruker Skrevet i går, 08:33 #5 Skrevet i går, 08:33 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan du oppdatere oss når det skjer? Anonymkode: 82cf2...fcf Hvorfor? Anonymkode: 07353...ee3
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvorfor? Anonymkode: 07353...ee3 Fordi det er drama og det er akkurat derfor mange følger med på KG… Anonymkode: b0bf5...833
PM75 Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Nei, du skal ikke ta det opp nå. Hva godt vil det gjøre, utenom at du kanskje slipper å gå med en hemmelighet? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå