Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 Etter nesten å ha ruinert oss på NextGentel, må vi nå prøve å finne en BILLIG leverandør som IKKE har bindingstid. Hvilke vil dere anbefale? Håper på hjelp, savner internett nå!
iss Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 Jeg sjekka ut alle for et halvt år siden da vi skulle skaffe oss bredbånd. Resultatet ble UPC. men MED bindingstid da.. Det var rimligst DA, vet ikke åssen det er nå da! Forandrer seg vel til stadighet! Vi har ikke hatt noe som helst problem med bredbåndet! Nå har i ip telefon fra samme, og ikke opplevd noe problem med det heller.. Så jeg anbefaler UPC, men sett deg ned og surf på de ulike nettsidene og skriv ned hva de kan tilby. De aller fleste har bra nettsider!!
Gjest Skya Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 Kan også anbefale UPC pga. pris, men har dessverre bindingstid.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 Jeg bruker Lyse Energi og er storfornøyd med dem. 450kr pr mnd for 6MB opp og ned. De har flere samarbeidspartnere rundt om i landet som tilbyr triple play bredbånd på samme måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå