AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:08 #1 Skrevet fredag kl. 23:08 hei, jeg skal studere til høsten og familien min ønsker at jeg skal ta med katten. hvordan er det med bolig og generelt studentlivet med katt? samskipnadene tillater vell ikke katter så forstår at jeg må se etter privat. vurderer å gå nmbu. er det noen som har noe erfaring rundt dette? ser det flere muligheter for de med hund. Anonymkode: d23bd...464 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 00:48 #2 Skrevet lørdag kl. 00:48 Naboen min er student og har katt, og kjæresten til sønnen min har også katt og er student-og begge leier privat. Anonymkode: a564a...cda
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 01:12 #3 Skrevet lørdag kl. 01:12 Mine gutter har vert på leiemarkedet som lærling/student med katt uten problem. Kommer sikkert litt an på hvor høy standard man ønsker på bolig, det kan være enklere å få lov til å ha katt i boliger som har litt slitt standard men så er også leien litt lavere da. Anonymkode: 7996c...d29
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 05:59 #4 Skrevet lørdag kl. 05:59 Jeg synes familien din bør passe katten mens du studerer sånn at katten får være i sine vante omgivelser hvis dette er en utekatt. Jeg hadde gladelig passa "barnebarnet" mitt noen år. Anonymkode: 29327...e9b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå