AnonymBruker Skrevet 27. mars #1 Skrevet 27. mars Er det verdt å kjøpe en eller er det ikke vits? Anonymkode: e4548...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #2 Skrevet 27. mars Ikke gjør det med mindre du elsker søl over hele badet og deg selv. Virker effektiv da, men jeg orker ikke alt sølet. Skal man bruke den i dusjen egentlig? Anonymkode: d77b5...429
Svett.svele Skrevet 27. mars #3 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke gjør det med mindre du elsker søl over hele badet og deg selv. Virker effektiv da, men jeg orker ikke alt sølet. Skal man bruke den i dusjen egentlig? Anonymkode: d77b5...429 Hvordan blir det så mye søl hos deg? Jeg har en, aldri sølt noe mer med den enn tannbørsten 🤔 Regner med at du tar den inn i og lukker munnen, før du skrur på? 😅
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Skrevet 27. mars Jeg er veldig fornøyd med min, tannlegen min er litt delt, hun sier det ikke er en erstatning for tanntråd men kan være et godt tilskudd til øvrig tannhygiene. Hun hadde ingen bekymring for at det kunne være skadelig iallefall, var bare veldig opptatt av at tanntråd og tannpuss er viktigere. Hverken jeg eller mannen søler når vi bruker vannflosserne så hva brukeren over sliter med aner jeg ikke. Jeg har Ekulf poweflosser fra apoteket. Ganske rimelig og holdbar, vi har hatt våre i rundt tre år nå. Anonymkode: 42256...dba
AnonymBruker Skrevet 27. mars #5 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Er det verdt å kjøpe en eller er det ikke vits? Anonymkode: e4548...f6e Har en tenåring som kjøpte en på normal og fornøyd. Men ble ikke mye brukt. ikke kjøp noe dyrt! Anonymkode: a73cf...f0a
AnonymBruker Skrevet 27. mars #6 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ikke gjør det med mindre du elsker søl over hele badet og deg selv. Virker effektiv da, men jeg orker ikke alt sølet. Skal man bruke den i dusjen egentlig? Anonymkode: d77b5...429 Lukk munnen… Anonymkode: 3233d...8e0
kaledonia Skrevet 27. mars #7 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg er veldig fornøyd med min, tannlegen min er litt delt, hun sier det ikke er en erstatning for tanntråd men kan være et godt tilskudd til øvrig tannhygiene. Hun hadde ingen bekymring for at det kunne være skadelig iallefall, var bare veldig opptatt av at tanntråd og tannpuss er viktigere. Hverken jeg eller mannen søler når vi bruker vannflosserne så hva brukeren over sliter med aner jeg ikke. Jeg har Ekulf poweflosser fra apoteket. Ganske rimelig og holdbar, vi har hatt våre i rundt tre år nå. Anonymkode: 42256...dba Jeg har også Ekulf som funker som skal 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars #8 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke gjør det med mindre du elsker søl over hele badet og deg selv. Virker effektiv da, men jeg orker ikke alt sølet. Skal man bruke den i dusjen egentlig? Anonymkode: d77b5...429 Haha, ja jeg tenker at om jeg kjøper en så blir den brukt i dusjen bare for jeg vet jeg kommer til å søle. Tannlegen tar en sånn skikkelig rens en gang i året og det er vann overalt så jeg tror ikke jeg gjør det så mye bedre selv. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er veldig fornøyd med min, tannlegen min er litt delt, hun sier det ikke er en erstatning for tanntråd men kan være et godt tilskudd til øvrig tannhygiene. Hun hadde ingen bekymring for at det kunne være skadelig iallefall, var bare veldig opptatt av at tanntråd og tannpuss er viktigere. Hverken jeg eller mannen søler når vi bruker vannflosserne så hva brukeren over sliter med aner jeg ikke. Jeg har Ekulf poweflosser fra apoteket. Ganske rimelig og holdbar, vi har hatt våre i rundt tre år nå. Anonymkode: 42256...dba kaledonia skrev (1 time siden): Jeg har også Ekulf som funker som skal Så den var på tilbud derfor jeg begynte å tenke på om jeg skulle gått for den eller en billigere jeg har funnet og til 300. Bruker tanntråd og disse mellombørstene men av og til føler jeg at noe blir stuck og så blir det betent før det på en måte presses ut etter jeg har styrt alt for mye. Tenker kanskje en slik dings kan hjelope litt til på slike småting som ikke så lett slipper tak. Anonymkode: e4548...f6e
AnonymBruker Skrevet 27. mars #9 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Lukk munnen… Anonymkode: 3233d...8e0 Samme problemet her, bare søl🤣 hjelper ikke å lukke munnen når den blir full, eller skal man svelge vannet?🤣 Anonymkode: 6b227...d70 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #10 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Samme problemet her, bare søl🤣 hjelper ikke å lukke munnen når den blir full, eller skal man svelge vannet?🤣 Anonymkode: 6b227...d70 Du holder munnen nesten helt lukket men lar vannet slippe ut gjennom en liten åpning, så står du fremoverlent over vasken. Flosseren holder du så nær tenner og tannkjøtt som mulig=null søl. Anonymkode: 42256...dba 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #11 Skrevet 28. mars Ikke vits. Fungerer dårlig, ikke anbefalt av tannleger, og den skadet tannkjøttet mitt med den harde strålen. Anonymkode: 95a34...2fc
AnonymBruker Skrevet 28. mars #12 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ikke vits. Fungerer dårlig, ikke anbefalt av tannleger, og den skadet tannkjøttet mitt med den harde strålen. Anonymkode: 95a34...2fc Tvilsomt. Anonymkode: bdd75...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #13 Skrevet 28. mars Jeg har brukt min Ekulf waterflosser i ca ett år nå og synes den fungerer kjempebra. Liker den mye bedre enn vanlig tanntråd. Jeg sølte litt til og begynne med, før jeg fant en teknikk som funket; lene meg godt over vasken og la vannet renne ut av munnviken og ned i vasken. Nå søler jeg ikke lenger. Sist jeg var hos tannlegen spurte jeg om waterflosser er bra eller bare tull. Tannlegen sa den overhodet ikke var bare tull, og at den fungerer kjempefint. Hun hadde ikke noe galt å si om dem, og mente det var absolutt verdt å bruke. Hvis man får skader i tannkjøttet tror jeg man enten bruker den feil eller så har man kjøpt en dårlig billigvariant. Det eneste er jo at man kan bli litt sår og blø de første gangene, på samme måte som at man kan blø litt hvis man bruker tanntråd etter en periode uten. Det er jo begrenset hvor hard strålen er, da den er tilpasset til bruk i tannkjøttet, så det skal ikke oppstå skader. Anonymkode: 11846...43d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå